Ga naar inhoud

XP start niet

Gast

Aanbevolen berichten

Volgens mij wel, omdat hier een hardware conflict veroorzaakt word. Namelijk de kalibratieinstellingen van de monitor. Onjuiste kalibratie instellingen kunnen dan veroorzaken dat windows steeds heropgestart word.
Vergezocht ... maar we kunnen het probleemloos proberen :-)

Download Codestuff Starter

Start Codestuff Starter op. Selecteer het tabblad Automatisch Opstarten en vink volgende item uit : Adobe Gamma Loader.lnk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergezocht ... maar we kunnen het probleemloos proberen :-)

Download Codestuff Starter

Start Codestuff Starter op. Selecteer het tabblad Automatisch Opstarten en vink volgende item uit : Adobe Gamma Loader.lnk

Bedankt voor de tip, maar ik kan niets downloaden vermits ik zelfs niet in windows geraak!

Ik heb mijn computer aan een vriend gegeven die wat van computers kent en die gaat proberen windows te herinstalleren. hij ziet geen andere optier...

Vermits er bij de opstart bij schijfcontrole op inconsistentie gemeld wordt dat de eerste cluster ongeldig is vermoed hij dat de harde schijf mogelijk zijn laatste dagen kent... Even geduld tot ik jullie het resultaat meldt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vermits er bij de opstart bij schijfcontrole op inconsistentie gemeld wordt dat de eerste cluster ongeldig is vermoed hij dat de harde schijf mogelijk zijn laatste dagen kent... Even geduld tot ik jullie het resultaat meldt.
Als ik dit lees "de eerste cluster" , denk ik aan twee mogelijkheden.

1. harde schijf is zich aan het begeven.

2. De eerste cluster bevind zich in de bootsector, wat ook kan wijzen dat de bootsector met een bootvirus besmet is.

jojo

Ik heb mijn computer aan een vriend gegeven die wat van computers kent en die gaat proberen windows te herinstalleren. hij ziet geen andere optier...

Een zeer goede keuze van jou gemaakt.

aangepast door seniorke
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste allemaal,

ik heb bevestiging gekregen dat de harde schijf van mijn computer inderdaad versleten en kapot is.

Ondertussen heb ik een nieuwe pc gekocht waar ik de nodige problemen mee ondervind om alles aan te schakelen en zo. Zie andere posts waar ik dvragen stel.

nog bedankt voor de bereidwillige hulp.

Ik beschouw dit onderwerp dus als 'opgelost'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.