Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

spijtig genoeg niet , onze enige vriend die veel verstand heeft van pc's en ons vroeger altijd hielp doet dit niet meer nadat er een aantal waren die van hem profiteerde , en wij mogen daar mee de bonen van eten om maar te zeggen

• Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

we hebben net eens gevoelt (alles zit naar mijn gevoel goed vast )en ook nog eens nagekeken , nu blijkbaar heb ik een probleem met windowsgeluiden , de standaardgeluidjes staan nog altijd in mijn map van muziek en als ik op 1 van die twee klik krijg ik een foutmelding waarop staat : kan bestand niet afspelen omdat er misschien een probleem is met het geluidsapparaat.misschien is er geen geluidsapparaat op uw computer geinstaleert of functioneert niet naar gehoren . dit geld ook voor wmv bestanden of andere filmpjes die ik in de mailbox krijg , wel beeld maar geen geluid, verder heb ik ook een controle geprobeerd via configuratie , geluid en audio , dan zo op hardware testen en dan krijg ik de melding , de geluidshardware kan geen geluid afspelen neem voor meer info contact op met de lverancier , maar op you tube muziek luisteren gaat zonder problemen , zelfs het klikken van men muis kan ik horen , ook is het als ik een filmpje van men mail wil bekijken ik eerst even zwart scherm krijg (lijkt alsof scherm twee sec in slaapstand valt ) en dan opent die het filmpje maar dan zonder geluid . ook heb ik spybot nog eens laten scannen en dit stond in het rood :

bluestreak 1x

doubleclick 1x

media plex 2x

right media 1x

statcounter 1x

deze heb ik laten herstellen maar in de lijst om deze te verwijderen komt er gewoon geen lijst , ik weet niet of dit met alle problemen te maken kan hebben

groetjes van probleempc

Geplaatst:

Yo all,

Ga eens kijken via configurratie scherm - geluid spraak en audioapparaten - geluiden en audio apparaten. Een nieuw vensterke gaat open met verschillende tabbladen. Kies audio. Daar moet je eens zien of bij het standaard (default) audioapparaat wel degelijk het juiste audioapparaat geselecteerd staat. Je kan daar vanalles instellen.

Het kan ook zijn dat er maar 1 audio apparaat selecteerbaar is. Dat zal dan wel het juiste zijn. Als het niet lukt zoeken we verder. Vraagje, heb jij zowel een geluidskaart eigen aan het moederbord als een aparte?

Grtz,

Guy.

---------- Post toegevoegd om 08:08 ---------- Vorige post was om 08:07 ----------

Sorry voor de schrijffouten. Soms typ ik te snel en kijk ik niet na.

Geplaatst:

bij standaardapparaat staat : realtec hd audio output , als tweede die ik zou kunnen kiezen staat er realtec hd audio 2nd output . van zover dat wij het weten zit de geluidskaart mee in ons moederbord , alleen de videokaart is apart . bij aparaten eigenschappen staat gewoon alles in het zwart en staat er ook bij dat alles correct werkt

groetjes van probleempc

Geplaatst:

Pffft.....En toch gaat het iets onnozel zijn hé, waar we gewoon over kijken. Ik neem even de tijd om hier eens goed over na te denken.

---------- Post toegevoegd om 14:30 ---------- Vorige post was om 14:16 ----------

Heb jij wel de nodige codecs om die nummertjes die op je pc staan af te spelen?

Ik ga er wel van uit dat online (youtube) geluidjes op de server gedecodeerd worden.

Voor die op je pc heb je wel audio codecs nodig, zeker voor mp3 bestanden.

Om dit te weten te komen kan je GSpot downloaden. Als je in dit programmaatje een geluidsbestand opent en dan op renderen (geloof ik) klikt, (kan ook zijn dat je niet eens moet klikken, dat het automatisch gebeurt, is lang geleden) zal dit tonen of je de nodige audio codec bezit. Is dit niet zo kan je bijvoorbeeld het codecpack van KLite downloaden (allemaal gratis). Heb je je pc mss onlangs geherinstalleerd? Dan kan het zijn dat je vergeten bent een codec pack te installeren. Je kan ook testen met vlc mediaplayer (gratis en bijna geen codecs nodig). De meeste zijn ingebakken, behalve mp3 (daarvoor heb je de LameMP3 codec nodig).

Hopelijk klinkt dit allemaal niet te ingewikkeld. Allé, proberen maar.

Grtz,

Guy.

Geplaatst:

ok pfff , wat was dat allemaal hehe , van die gspot snap ik niet van , klite heb ik nagezien en stond er al op en die vlc kan dus de standaardgeluiden (negende symphonie van beethoven ) wel afspelen , ik heb nog eens nagekeken naar updates die eventueel moesten gedaan worden maar er waren er geen ... bij msn heb ik ook nog eens geprobeerd te bellen van mijn bak naar deze pc ( dit is d epc van mijn ventje) maar dan krijg ik weer niks te horen ....

---------- Post toegevoegd om 13:45 ---------- Vorige post was om 13:35 ----------

ik ga heel mijne pc herinstaleren , ben het een beetje beu geworden dat ik alle dagen aan deze grrrpc aan het prutsen ben , ik kies er dus voor om te straten vanaf een schone lei

toch bedankt voor al jullie hulp

groetjes van probleem pc die nu standaard pc word lol

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.