Ga naar inhoud

Verwijderen my start uit computer

Aanbevolen berichten

• Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Kape,combofix op bureaublad gezet daarna aangeklikt alles opgevolgt zoals je zei. Running ging goed,kreeg mooi venster met voltooid en cijfers.

Toen de fix voltooid was en hij moest herstarten ging de computer uit zonder dat ik wat gedaan had. Heb hem weer opgestart en combofix opnieuw gedaan en antivirus uitgeschakeld. Kreeg melding nieuwe update en heb dat toegestaan.

Alles ging goed en toen de fix voltooid was is de computer netjes opgestart zoals je beschreef, maar helaas de log Combofix.txt opende zich niet en bleef gesloten dus heb geen logje om je te antwoorden.

Er is echt niets verkeerd gegaan het ging precies zoals je gezegt had.

Geen idee hoe ik nu aan het logje kom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kape ik heb in de boot C:\ achter de naam combofix.exe gezet en dat heeft hij gepakt. Of dat goed is weet ik niet,en wacht je antwoord af.
En kan je nu scannen, hetzij via dat .exe-bestand, hetzij via de snelkoppeling op je bureaublad ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hem laten scannen via bureaublad.

Kreeg meteen een blauw scherm en ging meteen van start met scannen voltooid deel 1 t/m deel 50. Dus wel anders dan vanmorgen.

Onderaan de boodschap verwijderen bestanden:

Toen bleef het scherm staan.

Kon niets meer beginnen ook niet met de pijl.

Computer zat vast en heb de stekker er maar even uitgehaald.

In boot C:\ staat nog steeds combofix.exe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.