Ga naar inhoud

Verwijderen my start uit computer

Aanbevolen berichten

OK. Verwijder dan het bestand combofix.exe en de snelkoppeling op je bureaublad.

Download nu opnieuw Combofix naar je bureaublad, maar wijzig bij het downloaden de naam van het bestand combofix.exe in scan.exe ... en probeer dan eens of - na opstarten via de snelkoppeling - de scan nu wél start !

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Kape nog even heb op het bureaublad combofix.exe.

In het bestand boot C:\ bij computer combofix.scan.exe. veranderd.

Daarna gescant kreeg alleen een blauw scherm maar er werd niet gescant voltooid deel1 t/m deel 50 zoals hij eerder deed en computer liep vast en moest weer een reset geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kape ik heb het een paar maal geprobeerd met findkill geen symbool op het bureaublad. Alles goed gedaan,maar niets dus ook geen logje.

Heb zelfs prohitman er op losgelaten na een tip vond ook geen geen virus in mijn computer en toch zit het ergens verborgen maar is niet te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kape heb heel goed nieuw er kwam een vriend van mij,heeft in internet explorer 8 gekeken en toen in de zoekmachine of zoekmachine beheren.

Laat my start er daar in staan en is er nu uit verwijderd.

Google staat weer op de plaats waar ik hem altijd had.

IK heb ondanks alles toch veel geleerd.

Daarom wil ik iedereen en vooral jouw Kape bedanken voor de eindeloze hulp.:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.