Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Beste,

Terwijl mijn niewere driver van mijn videokaart zichzelf aan het updaten was, was hij ook de bios aan het updaten, maar toen was er een ander programma de computer aan herstarten en daarna wilt de laptop niets doen, hij laat zelfs niets zien, hij laat de bios niet, hoe kan ik deze bios updaten? zonder werkende bios of bestuuringssysteem?

Bij voorbaat dank,

aangepast door stomp98
Geplaatst:

Dat is moeilijker omdat je de batterij van de moederbord moet uithalen om de bios te ressetten.

Je kan misschien best naar de computerwinkel gaan.

Probeer eens de batterij uit te halen en enkel met stroom te starten.

Lukt dat?

Geplaatst:

Ik heb een Dell E6500 dus ik weet niet of het representatief is.

Normaal kun je met een kleine schroevendraaier vanonder de behuizing er af halen. Dan zou je ergens iets zoals dit moeten zien zitten. Dat is normaal gezien de moederbord batterij. Die zou je dan ff moeten ontkoppelen door ze uit te trekken.

Maar de winkel is natuurlijk altijd veiliger ;-)

Geplaatst:

Heeft Dell een crashfree bios!!

Als dat niet zo is heeft het volgens mij weinig zin om de batterij eruit te halen.

De laptop was bezig met een bios update terwijl hij uitviel waardoor dus volgens mij die update niet volledig is uitgevoerd met als

gevolg een corupte bios.

Mischien dat het flaschen van de bios via USB stick zou kunnen werken om er toch een nieuwe bios op te krijgen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.