Ga naar inhoud

Inloggen in router DI-804 (niet de DI-804HV)

Miky-Biky

Aanbevolen berichten

Ik wilde een netwerkje maken en had een oudere router aangesloten en, naar ik dacht, alle instellingen goed gemaakt. Op het laatst wordt geadviseerd om het wachtwoord te veranderen wat ik ook heb gedaan. Alles opgeslagen en herstart. Geen internetverbinding! Even inloggen in de router was er ook niet meer bij, waar ik een paar minuten geleden admin als gebruiker kon ingeven zonder paswoord loop ik bij 'verbinding maken' al vast, admin werkt niet meer, admin met het nieuwe paswoord ook niet, mijn accountnaam met nieuwe paswoord niet... Achter gebruikersnaam vind ik een pijltje, als ik hierop klik dan komen alle hotmail en livemail accounts zichtbaar, deze met het nieuwe paswoord, kan niet inloggen. Factory reset bied geen verbetering. Weet iemand wat er fout gaat?

Is dit nog een goede router voor Belgacom ADSL?

Mvgr, Miky.

post-15981-1417703999,6009_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt een VPN switch en dat is geen router.

Dat is meer om een beveiligde VPN netwerk te maken meer bepaald vanuit internet naar uw PC.

Dus niet echt geschikt voor lokaal netwerk te maken.

Als je de wachtwoord wilt verwijderen kan je normaal gezien met een dun naaldje in een dun gaatje achteraan inprikken. Doe dat nog eens en herstart de switch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Reset de router door met een scherp voorwerp de "reset" knop (achteraan op het toestel) in te drukken gedurende 10 seconden terwijl de router aanstaat.

Wacht tot de router herstart is.

Open een browser en typ 192.168.0.1 in de adresbalk om naar de router login pagina te gaan. Als gebruiker (user name) geef je admin in en het paswoord laat je leeg.

Je bent nu ingelogd als administrator om de configuratie te doen.

Een (engeltalige) handleiding kan je hier downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals in mijn eerste mail stond had ik reeds een factory reset gedaan, eigenlijk al 3 keer. Vandaag alle moed bijeen geraapt en nogmaals een factory reset en plots had ik een internet verbinding, zelfs zonder iets aan de router in te stellen.

Mvgr. Miky.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.