Ga naar inhoud

Advies merken

lagast

Aanbevolen berichten

15 inch puur voor eigen gebruik zou ik niet nemen gezien de site steeds groter worden dan ziet je alles veel te groot op 15 inch.

Ik zou hier rekening mee houden.

Dat is dan ook weer niet direct waar. Het gaat vooral over uw resolutie. Mijn 15" laptop heeft een resolutie van 1440x900 wat nog steeds meer dan voldoende is. En dat voor eentje die toch al meer dan 1,5j oud is.

Natuurlijk is een 17" scherm makkelijker met een grote resolutie te vinden dan een 15" scherm. Maar het zit hem dus niet in de grootte van het scherm maar in de resolutie.

aangepast door Duidelijk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Resolutie zou 1366 x 768 zijn bij de Toshiba.

Ik kan natuurlijk ook voor de Asus K 72JR gaan

Zie vergelijking: Vergelijken - kies producten - Laptopshop.be[]=88976&product[]=88277&specificationprofileshopid=208

Voor 50€ heb ik dan groter scherm. Iets snellere processor, iets betere grafische kaart, ipv Trubrite scherm LCD en betere ethernet aansluiting.

Dit lijkt me dus wel interessant.

Feit is dan wel dat ik niet weet of Asus een goeie dienst naverkoop heeft.

Uit ervaring weet ik dat een Toshiba een goed prudoct is. In 5 jaar geen hardwareprobleem. Software/Windows met 1 knop te herstellen.

Van Asus weet ik hier allemaal niets van helaas...

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.