Ga naar inhoud

vind hardware niet

TheOmen

Aanbevolen berichten

hallo,

ik heb een fiets gps van het merk garmin, namelijk de Garmin Edge 705, waar ik heel tevreden over ben. via pc kan je er mooie routes uploaden, je prestaties in grafiekjes zetten, de ritten die je gereden hebt in google maps bekijken en nog een hele zooi.

Nu ik probeerde eerst mijn gps op mijn laptop, maar ik kreeg de firefox plug in niet geïnstalleerd die je moet installeren. dit komt omdat ik met Linux werk. Dan had ik bij mijn vader die gps aan de pc gekoppelt, die op windows vista draait. en daar vond ik de gps niet. die detecteerde die nog niet eens. dan had ik de gps aan de pc van mijn broer gehangen, die op windows xp werkt, en die vond die gps meteen, ik kreeg bij het aansluiten direct de melding van garmin edge gevonden, en zag meteen de inhoud van de gps, hier werkte het wel.

Nu was mijn vraag, hoe komt het dat die pc die op windows vista draait, deze niet kan vinden:s?

mvg,

omen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar heb je geen verkeerd kabel gebruikt of misschien vergeten software te installeren?

neen, een gewone Usb kabel, er kan ook geen enkele andere kabel in.

op de xp stond geen software geïnstaleerd, de pc herkent direct de mappen die op het SD kaartje staat van de gps. dus ik kan zo in de mappen geraken. de pc die met vista werkt, vind zelfs die sd kaart niet, die reageert niet als ik het gpsje insteek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.