Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb het gedownload maar ik vind het geen goei programma.

Maar ja, ieder zijn mening.

Als het programma voor u beter dan zoveelste beter.

Heb het terug uninstalled, vond het nogal een onduidelijke uitleg. Bv. hoe men de opgeslagen tekst op het clipboard terug moet wissen, nergens iets van te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is de echte bedoeling van u?

Wilt je een printscreen maken?

Nee, enkel een clipboardmanager. Die houdt al de gekopiéerde items bij, die je dan terug kunt halen en kiezen om ergens (forum enz.) in te voegen.

Heb nog een progje gevonden, zeer eenvoudig in gebruik, juist voldoende voor wat ik het wil gebruiken:

xNeat Windows Clipboard Manager: Clipboard Extender Software

---------- Post toegevoegd om 10:35 ---------- Vorige post was om 10:34 ----------

Dag Ward

Misschien kan je het met dit programma eens proberen.

Heb het eerder al eens gevonden, het installen geeft probs zodat ik het niet kan opstarten. Thx voor de tip.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit programma dan, voor het geval je het nog niet kent.

Idd, dit kende ik nog niet. Ziet er goed uit, maar met nogal veel toeters en bellen. Voor sommigen kan dit mss wel interessant zijn, voor mij echter volstaat dat wat ik nu gebruik, belachelijk simpel en voldoende voor hetgeen ik er mee doe.

Bedankt voor de tip. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.