Ga naar inhoud

dual boot mislukt

rachid

Aanbevolen berichten

ATI Radion xpress 1250

sorry Jurgen maar die logfile in html wordt niet geaccepteerd bij het uploaden

ik hoop dat mn antwoord u verder op weg kan helpen

even andere gegevens meegeven dat ik weet, want de gegevens die ik nu kreeg was van ne aspire M5100 maar ik heb een acer M1100,, AMD Atlon 64x2, CPU 4000+

ne vraagje, er staat dus AMD Athlon 64x2, toen ik windows 7 probeerde te installeren kreeg ik mogelijkheid x64, of x 84

ik koos telkens voor windows 7 (x64)

misschien dat ik dan de andere optie eens moet proberen, of gaat da ni veel helpen?

ps: als de gegevens die ik gaf niet voldoende zijn zal ik verder zoeken

alvast bedankt voor al de moeite

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ja dat is het.

Dus ik zou een andere videokaart moeten hebben? wat raad je me aan? want ik ken daar ni veel van als het over de hardware gaat...

---------- Post toegevoegd om 21:43 ---------- Vorige post was om 21:31 ----------

hey Jurgen

heb blijkbaar de laatste reactie niet goed ontvangen. Dus de videokaart zou niet voldoende zijn voor de windows 7? Ik had voordien vista op pc, da was geen probleem. Ik veronderstel dat windows 7 dan heel krachtig is. Wat zou je me aanraden om toch de windows 7 op pc te krijgen? een andere videokaart,of is zijn er nog andere opties?

alvast bedankt voor het antwoord

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor jou pc zijn er geen drivers beschikbaar voor windows 7. Dat wil dus zeggen dat je waarschijnlijk alles zal moeten vervangen in je pc. Aangezien je een merk pc hebt gaat dat wat moeilijker.

Soms willen de vista drivers wel eens werken in windows 7, maar dat is niet zeker. Bovendien is geen enkele component in jou pc geschikt voor windows 7, dus verder proberen heeft weinig zin.

Wat kan je nu doen:

- Van de huidige dual boot terug naar een single boot gaan: verwijder dus de partitie met windows 7 en installeer enkel xp, vista of ubuntu.

- Kies je voor alleen ubuntu dan kan je nog altijd xp en vista virtueel gebruiken via Virtualbox.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dag Jurgen

Allereerst bedankt voor al de antwoorden en hulp. Het waren veel vragen, maar uiteindelijk zijn we er toch uit geraakt.

ik zal voorlopig maar een andere optie bekijken dan de windows 7 te installeren.

Nogmaals bedankt

groetjes

Rachid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.