Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Yo allemaal,

Ik ben wreed nieuw op het forum. Ik werk voor dezelfden baas als Kweezie Wabbit, 'k hoop da'k da mag verklappen.;-)

Enfin, ik val beter met de deur in huis.

Ik ben op zoek naar een adapter die kan dienen op de laptop in onderwerp. Die is bij mij binnengesmeten zonder oplader. :viking:Blijkt nogal speciaal te zijn. Mijn universele adapter werkt wel, maar de laptop laat niet toe dat hij de batterij oplaad. Ik krijg dan een melding bij booten dat de adapter niet origineel is en dat de batterij niet geladen wordt. :argh: Blijkbaar zit in de originele lader van dell iets ingebakken via dat centerpinnetje in de connector, dat verteld dat het een originele lader is. Heeft er hier iemand ervaring met universele laders die wel werken op een dell latitude d600/d610/d620? Of bezit er iemand een kapotte dell lader (19,5v 3,34A, de P-10 geloof ik). Mss dat ik dan kan uitvlooien of ik dit probleem niet kunnen bridgen. Ik hoor graag alle suggesties en goede raad van jullie. Alvast bedankt.

Grtz,

GuyKman.

aangepast door GuyKman
Geplaatst: (aangepast)

Ja, 'k kan er ook ni aan doen. Lol.

Ik ben niet op zoek naar een originele adapter hoor. Ik ben op zoek naar een workaround. Had graag zo eens een defecte adapter opengepruts om te zien wat er achter schuilt. Spijtig genoeg zijn er hier bij ons op 't werk nog geen defecte adapters van dat type. Ik hoop eigenlijk dat er kortelings 1 de geest geeft. Dan sla ik toe. Haha.

aangepast door GuyKman
Geplaatst:

'k Heb bij BatteryKing in Nederland een plug gevonden die de truk zou moeten doen.

Voor €7 verzending incluus kan je niet sukkelen. Heb snel eentje besteld. Ben benieuwd wat ze in zo een kleine plug kunnen instoppen zodat die wel laadt.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.