Ga naar inhoud

Vista Anti Malware (2)

Aanbevolen berichten

Hey iedereen,

Sinds gisteren heb ik iets vervelends op mijn pc. Ik weet niet of het een virus is of niet, maar het is verschrikkelijk irritant. Het stelt zich voor als Vista Anti Malware en laat om de paar seconden een bericht achter dat m'n pc in gevaar zou zijn, en dat ik moet betalen om dit op te lossen.

Ik heb dit al eens gegoogled, en daar was de oplossing een programma te downloaden dat dit automatisch voor jou zou verwijderen. Nu blijkt dat de meeste van deze programma's ook niet gratis werken: ze scannen gratis, maar als je tenslotte alle infecties wilt laten verwijderen moet je betalen.

Er staat ook uitleg om Vista Anti Malware manueel te verwijderen, maar daar snap ik niet veel van.

Kan iemand me hierbij helpen?

Bedankt!

Ik heb juist hetzelfde probleem en heb de oplossing dat gegeven is proberen volgen, internet explorer wilt echter niet meer openen door dit virus, en Firefox of Safari doen moeilijk als ik MBAM (Malwarebytes Anti-Malware) als 2de stap wil downloaden. Als ik op uitvoeren klik, gebeurt er vervolgens niets...

wat nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb even een eigen onderwerp voor je aangemaakt, zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan met het andere topic.

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

N.B. : gebruikers van Windows Vista en Windows 7 zullen eerst moeten rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb even een eigen onderwerp voor je aangemaakt, zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan met het andere topic.

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

N.B. : gebruikers van Windows Vista en Windows 7 zullen eerst moeten rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Woeps, ik vond deze ochtend mijn reactie niet meer terug dus heb ik een nieuwe topic gestart, waar ze mij nu aan het helpen zijn.

excuseer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.