Ga naar inhoud

Aanschaf Game Desktop PC

Gast Stuzzie

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Twee jaar geleden heb ik een (toen) formidabele laptop gekocht die snel en krachtig was voor zijn tijd, toen ook nog voor een leuke prijs.

Ik game best regelmatig en ik vind het tijd om een nieuwe computer aan te schaffen om voornamelijk op te gamen, mijn laptop hou ik erbij voor schoolzaken etc.

Ik wil graag dat de desktop PC toch zeker 1/2 jaar mee kan zonder dat ik hem uit moet breiden om nieuwere spellen te spelen.

Ik dacht zelf aan ongeveer volgende specificaties:

RAM geheugen: min. 3/4 GB (DDR3?)

Videokaart: min. +/- 800 mb (3D?)

Harde schijf/ schijven: totaal 1 TB

CD/ DVD: minimaal een DVD brander.

Op internet heb ik de volgende desktop gevonden:

https://dynabyte.nl/artikel/7122747c130/Acer_Aspire_X3900_%2B_23%22_TFT-scherm_-_Acer_Aspire]

Denken jullie dat dit voldoende is om voorlopig vooruit te kunnen of zal ik een iets snellere c.q. krachtigere aankopen?

Ik weet dat systeemkasten ook apart worden verkocht, maar ik wil wel daarnaast dan wel een beeldscherm, een toetsenbord en muis erbij omdat ik die nog niet heb. Eventueel kan ik speakers erbij halen, maar dit is niet altijd per se nodig, geloof ik.

Mijn budget ligt rond de €1000,-

Hebben jullie tips voor me?

Alvast bedankt!

aangepast door Stuzzie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tip 1: Koop geen Acer,

Tip 2: Koop geen Acer,

Tip 3: Koop zeker geen Acer.

Dat hebben we dan al van de baan.

Als je toch een kant en klare wilt, dan kan je misschien deze in overweging nemen. Daar zit nog wel geen Windows 7 bij dus moet je er nog eens een 90 euro bij op tellen.

Anders is dit misschien iets. Dan moet daar nog wel een scherm, toetsenbord, muis en besturingssyteem bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, ik heb een Acer laptop en die draait toch goed, maar ik zal jouw tip aannemen. De desktops zien er zeker mooi uit en zal ik in mijn geheugen houden als ik de knoop ga doorhakken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu een nieuwe HP desktop gekocht..

Processor: I5 750 2,67 Ghz

RAM: 6GB

Videocard: Nvidia Georce GT 230

Met Windows Home Premium 64-bits.

Bedankt voor de hulp :)

aangepast door Stuzzie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.