Ga naar inhoud

Cpu 100 %

Aanbevolen berichten

Hey,

Heb je dat probleem ook zonder dat je google chrome browser actief is?

Ik zag namelijk tussen je processen dat je 5 x een instantie van chrome draaien had.

Is het niet beter de tabbladen te gebruiken dan een applicatie (google chrome) 5 x te starten. Ook al is die niet echt actief, ze is dan wel in RAM geladen. Als je RAM volledig gebruikt is gaat er gepaged worden naar swapspace en die zit op je harde schijf. Als er veel moet geswapt worden is dat erg vertragend.

Grtz,

Guy.

aangepast door GuyKman
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Goeden Morgen

Dank je wel voor de belangstelling ik ben jullie zeer erkentelijk voor de geboden hulp, had pas in een later stadium door dat hier meerdere personen mee bezig waren.

Al deze mensen wil ik bij deze nog bedanken tot zover.

Op jouw vraag hoe of de conditie is van de pc, tja wil niet te negatief zijn moet misschien wat langer werken met de comp om te bekijken.

Heb wel de indruk dat hij sneller is maar de CPU loopt nog steeds in de 100% maar loopt wel sneller terug naar beneden en laad de pagina,s wel wat sneller

had wel tot 2 x toe dat de comp vast liep en ik een harde restart moest maken daar ik totaal geen leven meer had.

Maar ik ben me er ook van bewust dat de comp wat verouderd is.

De computer cleener van Majorgeeks kon ik niet mee over weg , deze vond veel fouten maar kon ik zonder te betalen niet verwijderen.

Dus heb ik van internet wat andere cc lopen zoeken en wat mee gevogeld ,maar weet niet wat ik daar nou precies bij moet voelen.

DE ccleaners geven wel stuk voor stuk aan dat de comp in slechte conditie is,

dit geven ze trouwens ook op m,n laptop waar ik Vista op heb aan( op de PC XP )

Misschien hebben jullie nog een goede hint voor een goede cleaner welke weinig of niets kost . vind t niet erg als t iets kost maar wil dan wel t gevoel hebben dat ik resultaten boekt.

En dan heb ik eigenlijk nog een vraag, ik heb als virus scanner AVG kan ik dit misschien beter vervangen voor de Virus scanner van Microsoft.

Ik hoor wel , tis toch nog een lang bericht.

Groet Henry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

AVG kan je best laten staan hoor. Is een goede virusscanner die door Microsoft zelf gesupporteerd word. Maa je daar maar geen zorgen over. AVG heeft zijn degelijkheid al bewezen. Die nieuwe gratis scanner van MS kan je natuurlijk ook zetten. Ik gebruik hem momenteel op mijn W7 bakske. Tot hiertoe geen probleem mee gehad. Maar ja, ik ben dan ook ne voorzichtige mens hé.

Grtz,

GuyKman.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is wel een en ander verkeerd ingelicht over Chrome.

Chrome verbruikt enkel cpu als het opstart en daarna niet.

Het zijn waarschijnlijk de plug-ins die misschien cpu verbruiken.

In bijlage ziet u mijn cpu verbruikt en chrome had 5 tabbladen.

Onderaan ziet u ook mijn cpu verbruik --> 0%

Nochtans staat ook andere programma aan.

Ik zelf heb ook een oude computer en dus is er geen reden om te zeggen dat het een "oude" computer is.

post-6829-1417704005,6201_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.