Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn pc liep traag hier en daar gevraag werd geadviseerd op de windows xp in staleren zo gezegd zo gedaan.

Ging hem weer opnieuw opstarten helaas geen internet ik heb een dell laptop latude 520 naar de dell site gegaan drivers op gezocht helaas nog geen internet.

Had het gedownl met een anderen pc en gebrandt en toen op mijn pc geinstaleerd en hij doet het nog niet heeft uw nog een anderen oplossing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:rofl:

Geplaatst:

Als je de installatie van XP hebt gedaan vanaf de herstelpartitie (recovery partition) zouden al je drivvers moeten in orde zijn.

De juiste procedure voor een herstelinstallatie vanaf de speciale recovery pertitie staat normaal uitgelegd in de handleiding van de laptop.

Geplaatst:

Wat in bericht 6 moet je dan downloaden op een andere computer en dan op usb-stick zetten.

Daarna naar uw probleem computer en klik je op bestand en dan F2 om de log op te slaan op usb-stick

• 2 weken later...
Geplaatst:

Allereerst bedankt voor uw hulp,helaas heb ik er nieuwe drivers er ik moeten laten zetten.

Hij werkt weer maar alleen mijn draadloze netwerk werk niet correct,ik heb een thomson modem van kpn glasvezel

korte uitleg ik voor de gegevens van de modem in maar als ik hem wil toepassen geeft ie een andere code vlgs mij is dat de oude code krijg ik er niet uit.

Wanneer ik hem weer opnieuw opstart moet ik weer alles in voeren

Mijn vraag is is er een programma voor om het er uit te krijgen.

vr groet en nogsmaals bedankt

kb:pcguru:

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.