Ga naar inhoud

Opstart probleem.

Aanbevolen berichten

Hey,

De defragmentatietool laat toe eerst een analyse te doen. Als er niet meer dan 20% fragmentatie is, dan gaat die defragmentatie ook niet veel opbrengen. Is je HDD al oud? Ik heb de indruk dat er lang op het master boot record moet gezocht worden. Voor oudere schijven is defragmentatie soms fataal. Dus opletten hiermee.

In de bios is er ook ergens een optie voor snelle start. Dan worden er een aantal checks overgeslagen. Indien dit niet "enabled" staat, resulteert dit ook steeds in een vrij trage opstart.

Grtz,

GuyKman.

aangepast door GuyKman
dt fout
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Defragmenteren gebeurd standaard snachts . Wanneer ik hem handmatig instel zegt die dat het niet nodig is omdat het onnodig is/recentelijk gedaan is.

In de bios is er ook ergens een optie voor snelle start. Dan worden er een aantal checks overgeslagen. Indien dit niet "enabled" staat, resulteerd dit ook steeds in een vrij trage opstart

Waar vind ik die optie in de bios? Onder welke naam?

aangepast door Zookeeper Arthur
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.