Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

dit is niet voor de normale consument bedoelt, meer voor servers, workstations die ontzettendend veel iops te verwerken hebben.

normale consumenten heeft hier helemaal niets aan

• Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Neen, maar wat heeft een normale gebruiker aan een i7 980X en 4x GTX 480? Dat is dan ook weer zware overkill. Maar ja.. uiteindelijk koopt iedereen wat die zelf graag wil.

Geplaatst:

Firmware update komt volgende week pas, ik krijg het maar niet gefixt via mijn USBstick en ik heb hier geen CD liggen.

Ik ben ook beetje bezig met beide reviews te vertalen naar het engels. Vooral die van HD103SJ word veel bezocht door engelstaligen.

Geplaatst:
OCZ Vertex 60Gb is onderweg,zodra die is aangekomen draai ik ook eens een paar benchmarks.

Dan kunnen we die eens vergelijken.;-)

Jean-Pierre, wat is het serienummer van je OCZ vertex, want je hebt er verschillende he ;-) gekocht bij Alternate?

Geplaatst:
Het is deze geworden van bij Alternate.

Ik hoop hem morgen binnen te krijgen en anders zeker donderdag.

Mooi, eind deze week, begin volgende heb ik deze liggen ter beschikking, kunnen we dan ook even testen :-)

Geplaatst:
oe!!! de vertex 2. Dat zou momenteel een van de beste SSD's zijn die er op de markt zijn.

Ik ben alvast benieuwd :tongue: Enkele dagen geduld hebben dus :argh:

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.