Ga naar inhoud

B box 2

Aanbevolen berichten

Beste forumleden,

Ik ben nieuw hier, dus allereerst al sorry als ik iets verkeerd doe, maar ik zit met een dringend probleem. Ik kan namelijk sinds gisteren geen draaldloze internet connectie meer maken met m'n laptop en met men ps3. Op de laptop, komt er op: "De beveilgingsinstellingen op deze pc komen niet overeen met die van de b box2" Blijkt dat er een wep key is, die we zelf niet hebben geïnstalleerd, want hiervoor was er door een software update geen beveiliging meer op dit netwerk. Ik heb op het net dan maar een programaatje gebruikt om je wep key te achterhalen, maar die is niet te vinden. Enkel een wpa, en alsik die gebruik, komt er weer op dat de beveiligingsinstellingen niet overeenkomen. Weet iemand raad met dit probleem?

Grtjes Yoran

Link naar reactie
Delen op andere sites

Open de browser en typ in de bovenste vak 192.168.1.1 of 192.168.2.1

Als je nooit in de router ben geweest dan paswoord leeg laten.

In wireless ofwel geavanceerd / wireless zie je key sleutel en paswoord.

Als het niet lukt dan kan je hier lezen

Mhja, ik klik door zonder passwoord, en het zegt login fail, zal is aan men vader vragen of hij het weet, maar hij is zowat een halve digibeet. Toch al bedankt voor snelle reactie!:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.