Ga naar inhoud

internet wil niet

elisa9180

Aanbevolen berichten

beste mensen ik heb een probleem ik krijg maar geen internet

wat ik wel weet is als ik mij aanmeld op het netwerk op een andere pc heb ik wel internet

maar niet als ik met mijn persoonlijke pc op het netwerk ha

kan iemand mij mss helpen

volgens mij licht het om dat ik niet verbonden ben aan die server maar hoe kan ik mij toevoegen aan de server zo danig dat ik wel internet kan hebben

(ik denk dat het een VPN netwerk is )

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is dus zo op mijn werk werken we met een server dus wie inlogt met de pc van het werk kan op internet deze is xp pro. maar als je met u pc op het netwerk wil luk het niet hij heeft een website dat het niet kan met een error alle je ziet dat het beveiligd is

(het is met een draad geen wifi ik zelf heb ook XP pro)

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is dus zo op mijn werk werken we met een server dus wie inlogt met de pc van het werk kan op internet deze is xp pro. maar als je met u pc op het netwerk wil luk het niet hij heeft een website dat het niet kan met een error alle je ziet dat het beveiligd is

(het is met een draad geen wifi ik zelf heb ook XP pro)

alvast bedankt

Bedoel je dat je met je persoonlijke laptop wil inloggen op het bedrijfsnetwerk en dat dit niet lukt?

Dat is heel normaal zou ik denken, kwestie van beveiliging.

De netwerkbeheerder heeft een lijst met de naam van alle pc's die toegelaten zijn op het bedrijfsnetwerk. Elke pc die niet in die lijst staat (zoals je persoonlijk laptop) zullen geweigerd worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.