Ga naar inhoud

Dlink is prul

rudi d.

Aanbevolen berichten

heb ondertussen andere oplossing gevonden. Had hier nog een identieke router liggen die dit jaar geplaatst werd, maar die gaf wat conflict met de 1°. Maar da's een ander verhaal.

Dus heb de nieuwe eens ingeplugd en geconfigureerd, heeft de laatste firmware.

Momenteel heeft iedereen internet, de kids en mams tevreden=paps tevreden.

Heb weeral goei punten gescoord. Benieuwd of het zo zal blijven (wat de router betreft toch ;-)

grtz

Rudi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als internet nu goed blijft dan blijft het ook goed tenzij natuurlijk de router zelf kapot is.

Je moet nu leren afblijven wat goed gedaan is.

Als er een probleem is het heel zelden bij de computer.

Meestal is gewoon de modem en de router herstarten in 90% van de gevallen voldoende.

Maar heel soms kan de buitenlijn even niet goed werken omdat men onderhoudswerken bezig zijn of zo.

In dat geval moet je gewoon een half uur wachten en nog eens de modem en router opstarten.

Meestal geeft de modem lichtjes die vermelden of alles OK is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

was idd niet meer normaal, moest op den duur meerder keren per week modem telenet en router even uittrekken. Soms voor dagen goed, soms voor enkele uren.

Beschouw dit voor mezelf als opgelost!

Bedankt voor het mee-denken/zoeken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar kan je de kanaal wijzigen.

Ik zou het op 7 zetten.

Ik zou het eerder op 9 plaatsen
Enkel draadloos. Dus was volgens mij de router de schuldige.

De router is niet de schuldige , maar draadloos is de schuldige. Met bedraad ga je bij geen enkele router problemen hebben.

aangepast door seniorke
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.