Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hey ik heb een probleem met mijn computer.

mijn computer valt heel vaak gewoon uit en ik zou niet weete hoe het kan komen ik heb hem al geformatteerd maar dat heeft niet geholpen soms valt hij weer ook een tijd niet meer uit en dan weer heel vaak achter elkaar.

het lijkt soms wel dat hij uitvalt wanneer ik veel dingen tegelijk doe op mijn computer bv. verschillende programma's tegelijkertijd tijd open staan,games,youtube,...

als iemand iets zou weten om het op te lossen laat dan alstublieft iets weten.

alvast bedankt.

grtz wannes

Geplaatst:

Heb je veel externe apparaten aangesloten op je pc: printer, usb-muis, externe harde schijf. Verwijder ze eens uit de pc. Heb je het probleem nu nog?

Schakel het automatisch opstarten bij foutmelding eens uit.

Ik weet niet hoe het gaat in windows 7, maar in xp gaat het zo:

Ga naar start>configuratiescherm>systeem

K likop het tabblad geavanceerd en kies instellingen bij opstart en herstel instellingen.

Vink de computer automatisch opnieuw starten uit.

De volgende keer dat de pc uitvalt krijg je misschien een blauw scherm. Schrijf de foutcodes en de bestandsnaam die verschijnt op.

Geplaatst:

Voor windows 7 ga je als volgt tewerk.

Start-Configuratiescherm-Systeem en beveiliging-Systeem.

In de linker kolom van het scherm dat je nu krijgt selecteer je "Geavanceerde systeeminstellingen".

Klik op "Instellingen" bij onderwerp Opstart-herstel instellingen.

Vink daar de optie "De computer automatisch opnieuw opstarten" uit.

Bevestig nu met Ok-Ok.

In bijlage een paar screens ter verduidelijking.

post-8298-1417704006,926_thumb.jpg

post-8298-1417704007,1943_thumb.jpg

post-8298-1417704007,3444_thumb.jpg

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.