Ga naar inhoud

MSN Messenger probleem

Rednas1989

Aanbevolen berichten

Sinds kort, als ik me aanmeld op MSN krijg ik eerst mijn volledige lijst met contactpersonen te zien, maar na een tijdje zijn die plots verdwenen en blijven alleen de laatste drie die ik heb toegevoegd over. Ook valt mijn MSN constant uit...

Ik heb al geprobeerd van het te herstellen en van het te herinstalleren, maar de problemen blijven...

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je ook al eens msn helemaal verwijderd en dan opnieuw installeren??

dit kun je doen in configuratiescherm en dan software. dan msn live (waarschijnlijk) verwijderen. krijg je een scherm van repareren of verwijderen moet je gewoon verwijderen. pc even opnieuw opstarten en msn erop installeren. pc opnieuw opstarten en msn proberen.

(die laatste pc herstart hoeft normaal niet maar is wel beter dat je dat doet, op deze manier wordt je msn goed geconfigureerd met je OS )

wat ook mogelijk is is om je mapje (bij msn live) C:\Program Files\MSN Messenger te verwijderen NADAT je msn uit de software (via configuratiescherm) heb verwijderd. want het kan zijn dat sommige bestanden op je pc blijven staan en deze dan problemen veroorzaken

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 maanden later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.