Ga naar inhoud

nieuwe videokaart , pc herstart bij opstarten spel

Aanbevolen berichten

vandaag hebben we bij mijn ventje zijn pc een nieuwe videokaart ingestoken , alle gegevens van de pc meegenomen naar de winkel en op aanraden van hun een asus eah5750 formula erin gestoken , de pc kan alles laden zoals msn , internet enzo maar van zodra je een spel opzet (zelfs battlefield heroes , online spel met weinig systeemvereisten) valt de pc uit na een flits van een blauw scherm met foutmelding op , herstart ook zelf en na de opstart krijg je dan de melding dat hij een ernstige fout heeft hersteld ???

iemand een idee'tje?

gegevens van de pc :

moederbord : gigabyte technology co ; ltd (m57sli-s4)

processor : amd athlon 64 x2 dual core processor 6000+

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ik hoop dat iemand vandaag nog kan helpen aangezien dat we maar tijd hebben tot morgen om deze videokaart terug te brengen , de winkel kan hem ook nazien maar dit kost ons nogmaals geld , beetje schandalig eindelijk , koop je er iets en moeten ze erna iets nazien wat betreft dat stuk moet je weer eens betalen .....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou u misschien kunnen zeggen welke computer u juist heeft? Want het eerste dat bij mij op komt is dat de voeding te zwak is. Een spel vraagt immers veel van de grafische kaart en pas dan begint die echt stroom te verbruiken. De toename van stroom zal waarschijnlijk te veel zijn voor uw voeding. Daardoor wordt de stroom die de voeding leverd onstabiel en als voorzorgsmaatregel schakelt het moederbord zich uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal zou er op de kast een merk moeten staan en ergens een product nummer.

Je zou ook eens de kast moeten opendoen en zien naar de voeding. Normaal wordt de voeding zo geplaatste zodat je direct een label kunt zien. Daar zou dan het wattage en een merk moeten opstaan, dat zou ook handig zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dollydotteke,

Als de duivel terug naar de winkel met die kaart. Met een 400w voeding kan je heel wat poweren hoor. En euh, als dit een nieuwe videokaart is heb je toch wel langer dan een dag garantie hoop ik? Wettelijk gezien toch. Ik heb het gevoel dat er een compatibiliteitsprobleem is.

Grtz,

Guy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

we zijn dus net terug van de winkel , we hadden de bak meegenomen en wilden dus op safe spelen en hebben ineens een andere voeding laten insteken ( Corsair PSU VX ATX 450W ) deze zou dus echt moeten voldoen . de kaart hebben ze bij mijn weten niet nagekeken omdat ze naar hun zeggen zeker waren dat het aan de voeding zal liggen aangezien x-gear geen goed merk is . vandaag is me doorgedrongen dat ze ons goed uitgebuit hebben en geprofiteerd hebben van onze onwetendheid van pc's ....hij vroeg me wel of ik de vorige driver heb verwijderd en ja , dat wist ik niet , ik dacht dat de nieuwe er gewoon overgezet word (stom van me ) toen zeiden ze dat ze de drivers zullen nakijken en de voeding , maar nadien is er alleen nog gesproken over de aankoop van een nieuwe voeding ( weer 66 euro plus 30 euro installatiekosten kwijt)

nu weet ik du sniet of het in orde is wat betreft die driver , hij zei me wel dat ik op de site zelf moet zoeken naar de nieuwste drivers , als ik vroeg of hij dat niet vlug kon doen zei hij dat er dan nog eens 15 euro zal bijkomen , omdat dat nazicht is grrrrrrrr

ik hoop dus op jullie steun , ik voel me wel een beetje slecht nu na zo'n aftroggerij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.