Ga naar inhoud

nieuwe videokaart , pc herstart bij opstarten spel

Aanbevolen berichten

• Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

waar vind ik correct welk besturingssysteem ik juist heb ?

en ja bij de nieuwe kaart zat een cd bij van drivers en heb deze dus er gewoon ingestoken en geinstaleert , nu net probeer ik nog eens om gewon een simpel spel te spelen zonder vele systeemvereisten en weer heb ik hetzelfde probleem , na de opstart kreeg ik wel de foutmelding en heb deze opgeschreven :

bccode : 10000050 bcp1:E3A5E 000 bcp2:00000000

bcp3:8053B912 bcp4:00000001 Os ver : 5_1_2600

sp:3_0 product : 768_1

inhoud van foutenrapport :

de volgende bestanden worden aan dit foutenraport toegevoegd :

c:DOCUME~1/doelly/LOCALS~1/temp/WER5aa4.dir00/Mini043010-01.dmp

c:DOCUME~1/doelly/LOCALS~1/temp/WER5aa4.dir00/sysdata.xml

---------- Post toegevoegd om 13:16 ---------- Vorige post was om 13:15 ----------

dat lachende mannetje is dus : D , lol

Link naar reactie
Delen op andere sites

die link die je me gaf , is dat de driver voor de viedeokaart?

en zoals je zegt de vorige verwijderen , ikkan er dus niet aan uit , bij beeldschermadapters staat er dus de nieuwe kaart asus maar ik zie in heel de lijst van apparaatbeheer nog wel dingen staan nvidia , onder andere bij netwerkadapters en nvidia network bus enumerator , mag ik dan gewoon alles verwijderen waar het word nvidia bij staat?

---------- Post toegevoegd om 13:58 ---------- Vorige post was om 13:49 ----------

ik hoop dat wat ik nu ga vragen niet als onbeleefd zal overkomen maar zou anders iemand misschien via hulp op afstand even kunnen kijken wat er net fout is of wat ik net moet doen , bij die apparaatbeheer staat zoveel waar ik eigenlijk niets van snap en ben eigenlijk al bang omdat ik daar eigenlijk niks van ken ik misschien iets verkeerd zal doen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je nu met de rechtermuisknop op die Asus kaart klikt dan krijg je een menutje te zien.

Selecteer daar voor installatie ongedaan maken of verwijderen.

Bevestig die keuze daar waar nodig is door op OK te klikken.

Herstart de pc en XP zal de standaard drivers installeren en gebruiken.

Installeer nu die gedownloade drivers van die link die ik eerder opgaf.

Neem op die site de eerste download dat is het volledige pakket.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.