Ga naar inhoud

nieuwe videokaart , pc herstart bij opstarten spel

Aanbevolen berichten

• Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast Angel_

Dag Dollydotteke

Wat je nog eens kan proberen is een van je games in de veilige modus te starten.

Call of Duty 1 bijvoorbeeld heeft een snelkoppeling waarmee je het spel in de veilige modus kan opstarten.

Open de lijst Alle programma's in het menu start, en open de games om te kijken of er eentje tussen zit met zo'n snelkoppeling.

Als je er eentje vind, start dan het spel hiermee op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb dus geprobeerd wat u zei , in veilige modus krijg ik alleen een tweetal sec wit beeld als ik bad company wil opstarten , en dan gaat ie gewoon weer over naar gewoon scherm . het enige wat ik ook raar vind is dat als ik de pc telkens heropstart je 8 keer (heb ze geteld) 3 korte tikjes hoort vooraleer de pc echt opstart , het klinkt zoals tik tik tik (spaties vergelijken met tijd ) , far cry 2 kon ik niet proberen aangeizen hij aangaf dat de registratiecode niet correct was en aangezien hij geen verbinding kon maken kon ik dit ni nakijken , ik wou dit proberen na gewoon op te starten maar kreeg dan het blauw scherm dat hij de schijf controleert op fouten , ik klikte erna op mijn gebruikersnaam maar is dan vast gelopen en moest ik op het kleine knopje drukken om hem weer herop te starten . Een hele leuke goedemorgen lol

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Angel_

Zoals GuyKman reeds zei,

lijkt het erop dat er een compatibiliteits probleem is met de videokaart.

Afwachten dus of iemand anders van de medewerkers hier nog raad in kan geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.