Ga naar inhoud

nieuwe videokaart , pc herstart bij opstarten spel

Aanbevolen berichten

hallo , ik ben nu juist terug van de pc winkel en heb de pc terug bij , daar zeiden ze dat xp er terug opnieuw moet geinstaleerd worden daar deze bij alles blokkeert , dat weet ik nu nog niet of dat echt zo is heb hem nog ni aangesloten nu , ik heb wel zelf voorgesteld van geef mij eens een andere videokaart , niet die asus maar wel een wat lichtere die die spellen moet kunnen spelen en ik zal dan zelf wel xp er terug opzetten (kost bij hun 60 euro) en zou ze dan terug contacteren, hij twijfelde of ons moederbord kapot zou zijn maar zei dat hij dat niet kon controleren omdat configuratie niet wou openen en zo . ik heb nu een gainward ENGT-9800GT bij . ik kan wel zelf xp terug opnieuw instaleren maar zou graag jullie hulp sebiet willen inverband die drivers van dien asus er af te zwieren en die nieuwe van deze videokaart er op te zetten. ik begin nu al aan de instalatie van xp. groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ik heb dus xp opnieuw geinstalleerd maar nu staat al bij apparaatbeheer : beeldschermadapters : nvidia geforce 9800 gt , moet ik deze dan nog verwijderen en die van die link erop zetten? ik heb nog niet meer gedaan dan xp home opnieuw geinstaleert , moederbord rivers en alle updates van microsoft gedaan , ik heb zelf nog niet de cd van de videokaarterin gestoken ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

even testen nu :P

---------- Post toegevoegd om 19:48 ---------- Vorige post was om 19:39 ----------

Het werkt !!!! ik kan het spel opstarten en gewoon spelen , pc start normaal op , bedankt dat jullie me erop wijsden dat die kaart dus echt niet compatibel was en dat was dus blijkbaar ook het probleem .. hartelijk bedankt jullie allen ! ook guykman , jij had het er zelfs voor over om een videokaart aan ons te geven , dat vind ik zo vriendelijk , ook ik werd kwaad op die winkel ;-) . maar deze is dus niet meer nodig , het werkt :P

SPEELTIJD nu hehehe ( eindelijk na al deze stress)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dollydotteke,

Ik ben heel blij dat het opgelost is. Ik zat er vooral mee dat het geheugen van die vette kaart DDR5 was. Uiteindelijk wordt alles toch door een of andere chipset van het moederbord gecontroleerd en kunnen er compatibiliteitsproblemen optreden. Die je nu hebt, daar zit DDR3 op. Vind ik zelf al veel logischer. Dus nu ::party:en veel speelplezier hé!

Grtz,

Guy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.