Ga naar inhoud

Start 4 sec, op ,valt 4 sec, uit enz......

Aanbevolen berichten

Beste forum leden .

Het is begonnen met af en toe plots uit te vallen en na opstart werkte hij weer normaal.

Als ik nu de startknop indruk probeert hij op te starten maar valt uit en start vanzelf op met interval van 4 sec,tot dat ik de voeding en batterij verwijder.De DVD hoor ik telkens een beetje knarsen. Laptop ACER Aspire7520

Met dank voor de hulp...........

MVG,ERIC

aangepast door cadillac62be
Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens op te starten met enkel netvoeding, dus zonder batterij.

Hallo,

Start en valt uit na 4 sec. dus ik kan nergens meer naartoe dus geen Bios of VM>>>>>>>>>>

Net of batterij geeft zelfde resultaat<<<<<<<<<<<

Het is niet de eerste keer dat ik dit probleem heb>>

Ze hebben hem eens niet zo lang geleden hersteld in Thailand voor

85 euro>>

Weet het probleem niet>>>>>>>>>>>>

Het is een Europese uitvoering gekocht in Belgie maar ik woon hier

in Thailand 7 maanden per jaar............

Als ik hem ooit terug aan de praat krijg zou ik inwendig mijn temperaturen willen controleren .Gaat naar het schijnt via het bios maar ik weet niet hoe dat moet.Ik hoop dat jullie dat weten.

Kan ook terug naar die reparateur gaan,3500 Bath betalen(85E)

en na 2 maanden terug stuk,geen zin in..............

Groeten,ERIC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cadillac,

Het zou kunnen dat je een probleem hebt met het geheugen. Ik heb hier een paar dagen geleden een Dell600 binnengekregen met hetzelfde probleem. Geen geluidjes.

De aan/uit verklikker licht een aantal seconden op om dan terug uit te gaan.

Blijkbaar was één van de geheugenlatjes niet goed geplaatst of was er een slecht contact in één van de banks. Haal het geheugen er uit en plaats eerst 1 latje. Werkt dit niet, steek je dat latje in de andere bank. Werkt dit nog niet, herhaal dan deze twee stapjes met het tweede latje (al er twee inzitten natuurlijk). Het moment dat je met één latje kan opstarten, kan je na power off, het tweede latje in de tweede bank bijplaatsen. Als het dan niet meer werkt, is ofwel die bank stuk owel dat geheugenlatje. Hopelijk is dit een beetje duidelijk. De latjes bevinden zich onder een dekseltje op de onderkant van je laptop. Meestal te openen door verwijderen van twee vijsjes.

Grtz,

GuyKman

New Microsoft Word Document.doc

aangepast door GuyKman
bijvoegen printscreen van de memorybanks
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.