Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds ik Windows 7 met bijbehorende drivers voor mijn printer HP Photosmart 2575 heb geïnstalleerd, valt mijn printer in "Error 0xb82fc764" telkens hij na enkele minuten in slaapstand gaat. Dit gebeurt zowel met een USB-aansluiting als met gebruik van de netwerkaansluiting. Bij voorbaat dank voor iedere nuttige suggestie!

Geplaatst:

Vooreerst dank voor je snel antwoord! :-)

Ik werk met Windows 7 Pro 64 bit en heb dus de driver van HP versie 1.3.1.0 van 10-2009 geïnstalleerd, evenals de update versie 3.0 van 04-2010. Misscien heeft iemand nog een andere suggestie?

Geplaatst:

Hallo Stegisoft, Ik heb me misschien verkeerd uitgedrukt, maar die errormelding verschijnt niet op mijn PC-scherm, wel op het kleine schermpje dat behoort bij mijn HP-Printer. Ik kan dus geen Printscreen maken,hooguit een foto met mijn toestel, maar dan wel zeer onduidelijk.

Dus een vijftal minuten na iedere printtaak wordt de USB of netwerkverbinding met mijn printer verbroken en geeft hij bovengenoemde melding. Na herstart van de printer drukt of scant hij weer, totdat hij > 5 minuten inactief is.

Zeer hartelijk dank voor je antwoord!

Rewi

post-19068-1417704015,2586_thumb.jpg

Geplaatst:

Zet de printer op netwerk.

Open uw browser en typt de ip adres van de printer.

Volgens mij kan je daar de slaapstand uitschakelen.

Weet je ip adres niet dan zo:

Ga naar configuratiescherm / printer

Klik de op de printer met de rechtermuisknop op eigenschappen

Klik op tab poorten

Zoek daar uw printer

Klik erop en dan poort configureren

Bovenaan ziet je de ip adres en die moet je in de browser typen.

Geplaatst:

Hallo Stegisoft,

Ik heb nogmaals de besturingssoftware van de printer bestudeerd na het intypen van het IP-adres, maar nergens biedt HP de mogelijkheid om de slaapstand te timen of uit te schakelen.

Ik ga hem nog verder gebruiken tot de cartridge leeg is en dan me een andere AiO aanschaffen.

Ik wil je hiermee zéér hartelijk danken voor je goede raad!

Tot wederhoren. René

Geplaatst:

Ik heb dit gevonden met betrekking tot de error codes voor uw printer.

Het komt er op neer dat je de cartridges moet uit nemen en terug plaatsen.

Voor een gedetaileerde uitleg volg het linkje(is wel engelstalig).

Geplaatst:

Geachte Jean-Pierre en Stegissoft,

Ongelooflijk maar waar: die procedure heeft de oplossing gebracht!

Ik had reeds geprobeerd cartridges en netkabel te verwijderen, zonder succes.

Volgens die procedure moest ik eerst USB (en netwerk-)kabel verwijderen. En dit heeft geholpen.

Zéééér hartelijk dank!

Je mag bijgevolg dit item als gesloten beschouwen.

René

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.