Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Karina heeft een bericht gepost dat haar probleem opgelost is,maar wat de oplossing is weet er hier geen kat,ik wil maar zeggen als ze in de schit zitten,het ene bericht na het andere posten,en als er dan een oplossings is doen ze nog niet eens de moeite om wat uitleg te geven.

Ik vindt het heel spijtig,wij kunnen er toch ook nog wat van leren als er in de toekomst zo een vraag komt.

(Het probleem was, dat ze een WAVE gebruikte IPV een WAV)

Gr

Patrick

Geplaatst:

dat willen wij hier ook wel graag zien Pat.

maar veel mensen bezoeken het forum niet meer nadat het probleem is opgelost (helaas).

we kunnen het vragen maar we kunnen het ze niet dwingen natuurlijk.

groeten

Yannick

Beheerder

Geplaatst:

inderdaad, dat is het spijtige soms wel.

Mensen doen veel moeite om een oplossing te zoeken en dan krijg je soms geen reactie meer ofwel weten we niet wat de exacte oplossing gaf.

Gelukkig zijn er ook mensen die wel dankbaar zijn en aangeven welke post de oplossing gaf.

mvg Karel

Geplaatst:

nuttige post karel ;) bedankt :D

dat is dus ook een optie hier op dit forum, de geen die u wilt bedanken met een nuttige post kunt u ook een bedankje geven die word opgeslagen in zijn profiel.

dit is extra motiverend voor de medewerkers :mrgreen:

natuurlijk is een normaal bericht altijd gewenst als iets is opgelost en niet enkel een bedankje als iets is opgelost ;)

  • 2 maanden later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.