Ga naar inhoud

Adobe Flash Player

Aanbevolen berichten

Hallo, mijn probleem is als volgt:

Op sommige site's krijg ik te lezen dat je "Adobe Flash Player 10" moet installeren om verder te kunnen.

Ik heb al een paar keer "Adobe Reader" geinstalleerd + de laatste update ervan.

Vervolgens installeer ik "Adobe Flash Player 10".

Alle downloads zijn geslaagd en voltooid, maar ik blijf steeds met het zelfde probleem dat ik niks kan openen.

Mijn besturingssysteem is:

Windows Vista Home Premium

32-bits

Wie kan mij hier mee helpen?

mvg, Clubboy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer dit eens:

Verwijdert flash player.

Dan dit doen:

Download CCleaner.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Ook register opruimen !!

Daarna computer opstarten.

Installeert flash player opnieuw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

alles gedaan zoals je zei.

download van "Adobe Flaxh Player 10" voltooid, maar het probleem blijft hetzelfde.

ik probeer het een tweede keer te installeren en nu krjg ik dit bericht:

alert.gifThis content requires Flash

To view this content, JavaScript must be enabled, and you need the latest version of the Adobe Flash Player.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, deze is ook ok.

Gecontroleerde Java-versie

Gefeliciteerd!

U beschikt over de juiste Java-versie (Version 6 Update 20).

Wilt u Java voor een andere computer of een ander besturingssysteem downloaden, klik hier voor alle Java-downloads.

of updates van Java-toepassingen of toepassingen die geschikt zijn voor Java ontvangen (bureaublad en mobiel), meld u dan aan voor de java.com-nieuwsbrief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.