Ga naar inhoud

outlook2003 in windows7 werkt niet

Jacko

Aanbevolen berichten

Ha die Raymond,

Ik zit met het zelfde probleem met Outlook 2003 onder Windows7. Heb je eea nog kunnen oplossen? Ik heb outlook al gedeinstalleerd en opnieuw geïnstalleerd maar dat hielp niet.....

Ik krijg dezelfde melding. Ik heb alle Office2007evaluationversie verwijderd; er is een fixmapi.exe in windows/system32/ en heb ik als administrator gerund; ik zie geen effect. Herhaald opnieuw installeren van Office en of outlook helpt niet.

Hoe is dit op te lossen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb u een eigen topic gemaakt.

Verwijdert office 2007.

Dan dit eerst doen:

Download CCleaner.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Ook register opruimen !!

Daarna de computer herstarten.

Installeert office 2007 opnieuw

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste stegisoft,

ik ben net terug van vakantie, nu bedankt voor je reactie. Ik ga morgen aan de slag en meld je het (hopelijk positieve) resultaat van alsnog Office 2003 incl. Outlook installeren op mijn windows7 laptop.

groet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stegisoft,

mijn (zeil)vakantie heeft voor mijn (uitgewaaid) hoofd:ciao: gewerkt maar jouw topic aan tips nog beter voor mijn ASUS met Windows7. Ik heb Office mèt Outlook 2003 kunnen installeren. IK BEN HIER HEEL BLIJ MEE>dank dus.:D

Ik heb weer wat geleerd, en nu ook nog een nieuwe kennelijk goeie tool CCleaner!xD!

jacko

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zeilen zoveel goed kan doen.

Zelf heb ik nog nooit gezeild.

Maar waterskiën had ik wel gedaan.

Dan ging heel goed alhoewel het de eerste keer was na uitleg.

Maar na zowat 1 km of zo ging de boot nog harder rijden.

Miljaar, wat was het water toen keihard.:D

Mijn skilatten stond boven water en mijn kopje eronder.xD

Ik heb dan nog nooit meer gedaan.:sad

Je kan op knopje opgelost klikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.