Ga naar inhoud

Antispyware Soft (HJT log)

Aanbevolen berichten

Normaal zijn dit cookies die bij elk bezoek onmiddellijk op je PC worden geplaatst. Als je deze allemaal verwijdert, zal je ze bij de eerste klik op een website terug zien verschijnen. Zijn verder volkomen ongevaarlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de uitleg. Ik heb voor alle zekerheid CCleaner nog eens een opkuis van mijn pc laten doen. Ook heb ik het rundll32 bestand op Virustotal laten analyseren en het bleek niet geinfecteerd te zijn. Nu ga ik voor alle zekerheid alle scanners nog eens laten lopen (Norton, Ad-Aware, MBAM, Spybot) en nog eens een HJT logje posten. Als alles ok blijkt te zijn, markeer ik deze topic als opgelost en maak ik een herstelpunt aan. Ik dank jullie nu al voor de deskundige hulp!

Toch nog een vraagje: mag ik de trojans en virussen die in de quarantaine van mijn scanners zitten laten staan, of verwijder ik ze best helemaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch nog een vraagje: mag ik de trojans en virussen die in de quarantaine van mijn scanners zitten laten staan, of verwijder ik ze best helemaal?
In de quarantaine zitten ze veilig en hebben ze geen enkele invloed meer op de werking van je PC. Je mag ze ook daar verwijderen, maar echt nodig is dat niet !
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.