Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb een Nvidia 220GT met een Samsung Syncmaster2243nwx beeldscherm

en draai op 1680x1050

mijn beeldscherm trilt heel erg

Frequentie verhogen lukt niet omdat hij niet hoger wil staan dan 60

er is ook niks magnetisch want een heel tijd geleden deed hij dat niet

ik heb mijn Televisie ook aangesloten op mijn Videokaart en als ik daar iets naar toe sleep trilt er niks

zou het kunnen leggen aan de kabels heb wel alles al gecheckt maar niks gevonden

mijn televisie is verbonden met een HDMI kabel en mijn beeldscherm met een DVI blokje naar VGA kabel

Op world of warcraft kan ik de frequentie wel verhogen en dan stopt het trillen wel

Ik hoop dat iemand me kan helpen mijn irritante probleem:)

Geplaatst: (aangepast)

zover ik weet heb ik alle drivers en van mijn videokaart weet ik het zeker dat diie up to date is

en als ik mijn monitor niet up to date heb kan ik dat dan gewoon op de samsung site vinden?

Mijn besturingsysteem is Windows 7 Ultimate 64Bit versie

aangepast door daan18
Geplaatst:

ik heb hem geinstalleerd maar het is er nog steeds en op dit moment is het alleen boven aan me scherm

dus de eerste 2 rijen van boven

maar is er een mogelijkheid dat ik gewoon me frequentie kan verhogen van 60 naar 75 ofzo want ik zit nu alleen op 60hz

Geplaatst:

ik bedoel dat het trillen dan weer helemaal terug komt.

op dit moment trilt hij niet omdat hij pas net aan staat maar strax gaat hij weer trillen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.