Ga naar inhoud

Herhaaldelijke BSOD

Aanbevolen berichten

Ik krijg de laatste tijd een hoop BSOD's, maar alleen als ik actief iets aan het doen ben. Vraag naar informatie indien nodig, hier alvast wat info:

Driver_IRQL_Not_Less_Or_Equal

0x000000D1 (0x00000000, 0x00000002, 0x00000000, 0x92B018C4 (of die laatste: 0x8FAC48C5))

wmp54GV41x86.sys

adress 92B018C4 base at 92 AE 3000, Date stamp 457D6D52

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Driver_IRQL_Not_Less_Or_Equal wijst op een probleem met de drivers. Heb je onlangs nieuwe hardware geïnstalleerd of een upgrade van windows gedaan? Wordt er in apparaatbeheer een fout weergegeven?

wmp54GV41x86.sys is een driver voor netwerkkaarten/adapters. Dewelke heb je in je pc zitten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 weken geleden is mijn pc naar een reparateur gegaan, en die heeft een extra harde schijf in gezet (die dus niet extern of buiten de pc is). Waar kan ik checken op fouten, en die daarna corrigeren?

En waar kan ik zien welke netwerkkaarten/adapters ik in mijn pc heb zitten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die gebruik ik :o

Ik gebruikte toen Windows 7. Ik ging de pc stofzuigen, toen deed plots het beeldscherm niets meer; de verbinding was stuk. Ik probeerde als laatste een kabel zomaar ergens aan te sluiten (tevens een foute verbinding). Toen ik de pc probeerde aan te zetten, kwam er rook uit de pc: de kabel die ik aangesloten had was helemaal gesmolten. Toen had ik de pc naar de reparateur gebracht, die er toen ook een extra harde schijf in had gezet (op aanvraag natuurlijk). Hele verhaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus heb je ook een nieuwe installatie van windows gedaan waarschijnlijk. En heb je ook alle drivers geïnstalleerd?

Op de site van de fabrikant staat dat de kaart maar compatibel is tot windows xp. Vreemd dat ze voordien dus wel werkte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.