Ga naar inhoud

Windows live mail

Aanbevolen berichten

In Windows live mail heb ik twee accounts ingesteld. Die van hotmail en de andere van de provider.

Als ik nu mijn mail opgehaald worden van de provider dan komen die mails ook in het postvak in van mijn hotmail, en dat is nu net niet de bedoeling.

Hoe kan ik het voor elkaar krijgen dat mijn mails van mijn provider alleen in het postvak in van mijn provider komen

Alvast bedankt

Groetjes,

Twix1961

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee ik heb in live mail twee aparte accounts aangemaakt en het lijkt me logisch dat je ze dan apart wil ontvangen en niet in je account van je hotmail en provider

Ik heb ook meerdere accounts, maar ik heb wel netjes een apparte mappenstructuur per account. Dat ging automatisch zonder speciale instellingen. Misschien kun je voor alle duidelijkheid een schermprintje posten van jouw mappenstructuur. Ik kijk deze avond even na of er een mogelijkheid bestaat om deze anders te sorteren of in te stellen. Maar bij mij stond het dus automatisch goed.

Voor alle duidelijkheid: je bedoelt toch wel degelijk de locale cliênt en niet de webcliënt? Want bij deze laatste is de structuur enigsinds anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het kunnen dat je in webmail hebt ingesteld dat de mails van Planet ook naar je hotmail account moeten getransfereerd worden. Dan is het wel logisch dat je ze op je lokale cliënt dubbel binnen krijgt.

Ik doe dit namelijk ook met mijn skynet account. Voordeel is dat je ook via het web al je mails met één cliênt (hotmail) kunt opvragen en versturen. Nadeel is inderdaad dat ze op je lokale cliënt dubbel binnenkomen.

Edit: na inspectie van je screenshot zie ik inderdaad dat mijn veronderstelling juist is. In je map 'postvak in' van hotmail zie je namelijk ook een submap 'Planet'. Dit komt door het bovenstaande. Wil je dit dus niet meer, dan zul je in je webmail het 'Planet' account weer moeten ontkoppelen. Dit kun je door in de webcliënt op 'mappen beheren' te klikken en vervolgens de map 'planet' te verwijderen.

aangepast door edc
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op dit forum. Een belangrijke regel die ook voor dit forum geldt: gelieve voor nieuwe vragen een nieuw topic te openen.

PC Helpforum moderator bericht:
Poster is nieuw op het forum en kent de juiste weg nog niet.

Ik heb zijn vraag in een eigen onderwerp gezet.

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedank voor de tip EDC, Het probleem was inderdaad dat ik een tijdje terug op de lokale windows live mijn planet account had gezet. Ik had het verwijderd maar het stond nog in de webmail. Ik heb het daar verwijderd en nu is het goed.

Iedereen bedankt voor het oplossen.

Groetjes,

Twix

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.