Ga naar inhoud

Administrator account verdwenen

Aanbevolen berichten

Onderstaande heb ik binnen gekregen via PB.

Beste.

Mijn vriendin gebruikt net als ik Windows XP home PC. Zij had als beheerder de administrator account met daarbij drie user accounts (haar dochter, haar zoon en een guest). haar administrator account was password protected. Wij gebruiken beiden skype om communiceren. daarbij is een webcam geinstalleerd. Sinds een maand is zij plots haar initiele administrator account kwijt. Al de informatie die op haar initiele desktop stond was terug te vinden op de C drive. De initiele administrator account was niet meer terug te vinden. Wij hebben een nieuwe aangemaakt. Maar sindsdien werkt de webcam niet meer. Na tien seconden bevriest het beeld om daarna te verdwijnen. De soft- en hardware van de webcam werd al gedelete en opnieuw geinstalleerd. Zonder resultaat. Wij denken dat het te maken heeft met het verdwijnen van de initiele administrator account. Is deze terug te vinden? Kan je ons helpen.

thx Jan

---------- Post toegevoegd om 02:12 ---------- Vorige post was om 01:57 ----------

Het probleem is reeds meer dan een maand oud maar we gaan het toch proberen.

Kan je met systeemherstel teruggaan tot een herstelpunt net voor de account verdween?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.