Ga naar inhoud

Nieuw scherm, voor pc met tv kijken.

Aanbevolen berichten

Vraagje, ik ben van plan een nieuw scherm te kopen namelijk de ET.FS3HE.002 van acer, nu momenteel kijk ik tv ook via de pc met een pinnacle tv-kaart enkel analoog dus. Nu dit gaat ook is eindigen de analoge uitzendingen en daar wil ik wat op inspelen en dacht er aan om een digibox aan te schaffen om dan zo verder tv te kunnen kijken op de pc, is dit mogelijk met dit scherm?

Is er een mogelijkheid om kabel te laten toe komen op de digibox en dan van daar naar het scherm via een HDMI aansluiting op het scherm, zouden er 2 op zijn volgens mij.

Of heb ik een scherm met tv-tuner nodig, maar dat kost al gauw 100€ meer.

Eventuele andere modellen in de aard van de acer en prijs hoor ik ook graag natuurlijk.

Ik ben echt een leek in deze materie daarom dat ik het ook zo uitgebreid beschrijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Bij Samsung hebben ze zo'n LCD monitors, ik ben deze namiddag nog gaan kijken bij Electro VandenBorre.Die hebben Analoog RGB, DVI, HDMI, Component , SCART, TV (Digitale TV / Analoge TV) aansluitingen.

Voorbeeld: P2370HD

Is het een gewone digibox dan aansluiten via de scart.

Is het een HD box dan aansluiten via HDMI.

Ze hebben daar ook Acer, kijken kost niets.:-)

aangepast door Cois
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.