Ga naar inhoud

Configuratie

Aanbevolen berichten

Als je echt wil gaan overclocken is dit een mooi systeempje maar dan kun je beter een mugen 2 nemen of de Yasya.

Als je niet zwaar gaat overclocken vind in het moederbord een overkill. De Asus M4A89GTD PRO zal dan ook wel voldoen.

De voeding kun je ook vervangen door een M620 aangezien die beter leverbaar zijn.

Fans zou ik naar de scythe S-flex zien vooral de 1600. Zeer stil en toch zeer goed.

Besef ook dat je een kleine behuizing hebt. Dus als je al wil overclocken ga je toch tegen temperaturen aanlopen. De Mugen 2 gaat waarschijnlijk maar net passen waardoor 1 van de 2 fans in het zijpanneel niet gaat kunnen plaatsen.

Als je een goede behuizing wilt om te overclocken dan zou ik naar de CM690 II zien. Dat is zowat het beste in zijn prijsklasse.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overclocken ben ik niet van plan, nu nog te weinig verstand van, misschien later dat ik dat wel wil doen.

Eerste instantie wil ik er gewoon lekker mee kunnen gamen.

Moederbord die je aangeeft is ook nog een van met USB 3.0, die zal ik dan eerder kiezen.

Maar is er een groot verschil kwa kwaliteit tussen de twee moederborden of merk je daar alleen wat van als je gaat clocken?

Ook als ik er nog zon zelfde videokaart bij zet over een tijdje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mmm... Misschien dat je dan dit bordje kunt gebruiken. Ik vind de MSI gewoon te duur voor wat je krijgt.

Ben je van Nederland? Want je neemt de nederlandse versie van Alternate.

Misschien dat ik je kan overtuigen om dan azerty te nemen aangezien ze sinds 1 mei een uitbreiding hebben gedaan van hun stock waardoor hun producten beter leverbaar zijn (nog niet zoals die van Alternate). T.o.v. Alternate zijn ze dan weer vele goedkoper. Wij op PCH gebruiken heel veel azerty vanwege de goede service.

Hier is ongeveer dezelfde samenstelling maar dan bij azety.

Ge je het systeem zelf samenstellen? En je hebt ook nog een Windows XP, Windows vista of Windows 7 liggen? Je hebt er geen bijgezet in de samenstelling.

aangepast door Duidelijk
azerty link vergeten + 1090T ipv 1055T geselecteerd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik kom uit Nederland ;)

Ik ga hem dan wel even samenstellen bij azerty kijken wat het scheelt!

Als het niet veel scheelt zal ik toch voor alternate gaan dmv de locatie, alternate is niet heel ver van hier vandaar dat ik voor hun had gekozen.

Ja, heb hier nog een exemplaar van Windows 7 liggen, zal dus zonde zijn om een nieuwe te kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.