Ga naar inhoud

Configuratie

Aanbevolen berichten

Waar ik hem dan ga bestellen kijk ik dan nog wel even aan, de cijfers zijn niet heel denderend nee! Dat ben ik met je eens.

Ander vraagje, wat ik niet snap is het prijsverschil tussen de:

AMD Phenom II X6 1055T

Intel Core i7-860

Het lijkt mij dat de AMD beter is, maar hij is wel 90 euro goedkoper is dit puur het merk verschil of zit er meer achter?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de review van HWI leest zul je het begrijpen. De 1090T is net wat beter dan de i7 860. De 1055T word dan weer vergeleken met de i5 750 welke ongeveer dezelfde prijsklasse is.

Het is inderdaad een gevaarlijke vraag. Van AMD fans krijg je te horen dat de X6 beter zijn dan hun Intel tegenhangers, en van Intel fans het omgekeerde. Ik ben op zoek naar een review die veel games gebruikt als benchmark maar ik vind er zo direct geen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben daar wel benieuwd naar ja, hoe ze daar op scoren.

Anders word het maar de 1090T, moeten het wel in een keer goed doen natuurlijk.

---------- Post toegevoegd om 10:22 ---------- Vorige post was om 10:20 ----------

Dat dacht ik al.

Ja, als je de specificaties ziet, zit er niet veel verschil tussen, lijkt de AMD zelfs beter. Dan ook nog is voor minder geld....

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.