Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 66
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Ok,nu moet je eens kijken op die cd speler hoe die ingesteld staat.

Blauwe fische gaat op het moederbbord-grijze fische op de SLAVE en zwarte op de MASTER drive.

Kun je het merk en type eens doorgeven van de cd brander.

Dan zoeken we daar even de jumper settings voor op.

Geplaatst:

Master en Slave instellen

Op de Master moet altijd een jumpertje staan. Op Slave is geen jumpertje nodig. Wat we eigenlijk moeten zoeken is hoe het tweede jumpertje plaatsen op de HD zodat de schijf volledige capaciteit weergeeft en geen beperkte capaciteit van 32 GB

---------- Post toegevoegd om 13:21 ---------- Vorige post was om 13:14 ----------

Op de afbeelding 2 zie ik dat het jumpertje juist staat geplaatst als Master. Op afbeelding 2, het is nogal onduidelijk, helemaal links waar de platte grijze kabel aangesloten word, zit daar ook een jumpertje geplaatst?

Geplaatst: (aangepast)

Zit er een jumper achterop de cd brander?

Zo ja hoe staat die jumper dan?(Master of slave/geen jumper in veel gevallen)

Verwijder die jumper eens om te zien of hij dan wel de volle 120gb weergeeft.

aangepast door Jean-Pierre
Geplaatst:
nee nee daaar zit er geen er zit een jumbertje in en die is zichtbaar op de foto

bommelaar, ja het jumpertje naast de voedingsconnector is duidelijk zichtbaar. Het kon wel zijn dat helemaal links waar de grijze platte kabel ook een jumpertje zat. Bij oudere harde schijven is dat soms nog het geval. Ik zal het even uitsnijden , waarom ik dacht dat er daar ook een jumpertje zit.

---------- Post toegevoegd om 13:49 ---------- Vorige post was om 13:38 ----------

seniorke-albums-seniorke-picture173-afb0155kopie.jpg

Waar ik nummer 1 geplaatst heb, leek het of dit ook een jumpertje was, maar vergroot is het duidelijker dat het geen jumpertje is.

Geplaatst:

@seniorke

Is het mogelijk om de ts de kans te geven om te reageren op reeds voorgestelde opties en of vragen.

Op deze manier komen we helaas geen meter verder.

Ik zeg iets en daarna zeg jij het totaal tegenoversgestelde!!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.