Ga naar inhoud

beeldscherm valt uit na opstarten

Aanbevolen berichten

beste forum ,

heb net mijn acer pc hergeinstalleerd met het acer recovery programma , dit lukte tot ik thuis kwam en geen beeld had , heb al in veilige modus gestart en dan zegt hij dat hij de installatie van windows niet kan voltooien , dus ik kan niets aan de instellingen van mijn beeldscherm veranderen , wat kan ik doen om dit op te lossen ?

vriendelijke groeten

brecht

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien , ik weet nu niet hoe ik iets kan veranderen ik geraak niet in windows

Kun je even uitleggen hoe je de recovery uitgevoerd hebt? Heb het nu maar pas goed gelezen in je eerste bericht. De recovery is niet volledig uitgevoerd of mislukt.

heb al in veilige modus gestart en dan zegt hij dat hij de installatie van windows niet kan voltooien
Link naar reactie
Delen op andere sites

wel heb de recovery tool van acer gebruikt , dan heeft hij heropgestart en de partitie hersteld , daarna heeft ie terug opgestart en dan had ik geen beeld meer na het balkje met de voortgang van starten van windows

Link naar reactie
Delen op andere sites

in een acer^pc heb je de c als harde schijf en een verbiorgen partitie waar het besturingssysteem ook nog eens opstaat , ik heb hem zogezegd hersteld via het recovery programma , omdat het juist hetzelfde is als formatteren en herinstalleren , omdat ik geen cd heb met windows op

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt niet, en is niet alleen bij Acer. Op die verborgen partitie staan de systeeminstellingen, die je naar een schijfje had moeten branden. Dat schijfje is dus een recoveryschijfje, waarmee je de computer kan booten, om het systeem terug te kunnen herstellen.

Ik zie nu maar één oplossing. Verkoper of fabrikant moet het systeem herstellen, daar je zelf geen schijfje hebt.

aangepast door seniorke
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.