Ga naar inhoud

probleem met firefox en css/div

Aanbevolen berichten

hallo,

als nieuweling ga ik meteen met de deur in huis vallen. ik heb dus een probleem, eentje waar ik al dagen mee zit te sukkelen en ik vind het echt niet. op den duur zie je alleen maar lettertjes en getalletjes voor je ogen draaien ;)

ik ben een site aan het maken,en ja, ik doe dit als hobby, maar deze keer geraak ik er echt niet meer uit.

mijn pagina ziet er (natuurlijk) redelijk goed uit in IE, maar in firefox is het dus een boeltje. met dat laatste moet ik nu ook rekening houden, omdat er altijd mensen zijn die een mac hebben en via firefox surfen (vroeger op dat gebied wat egoistisch:) )

weet iemand misschien waar ik serieus de mist ingegaan ben, want zelf geraak ik er niet meer wijs uit. heb de pagina online gezet voor de code, daar het anders nogal een lang bericht zou worden

http://users.telenet.be/santy/portfolio.html

thanks alvast voor de goeie raad en hulp

aangepast door santy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Valideren zal geen probleem zijn, het gaat om het juist gebruik van CSS code.

Gebruik geen tabellen maar Div's

wanneer je meerdere Div's in elkaar moet gebruiken voor de borders links en rechts. Plaats dan de div's IN elkaar.

En gebruik goede CSS code's.

Ik heb nu geen tijd om iets in elkaar te zetten voor je, maar hiermee moet je toch een eind komen.

Groeten,

Leroy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.