Ga naar inhoud

Geblokkeerd op Kapaza

Aanbevolen berichten

Hallo,

Sinds gisteren ben ik als jarenlange gebruiker geblokkeerd op Kapaza.

Dit omwille van, door een vergissing, 2x hetzelfde zoekertje gepost te hebben :-(. Dit vind ik totaal niet kunnen, maar Kapaza reageert gewoonweg niet op mails of telefoons.

Het lukt mij ook niet meer om via mijn pc een andere acount te maken op kapaza met mijn telenet-adres en zelfs niet met een nieuw aangemaakt hotmail-adres.

Kan ik dit omzeilen ?

Nieuw IP-adres krijg je normaliter altijd bij telenet (als je PC afsluit)

dus ik denk niet dat het daarmee te maken heeft (denk ik he :-))

Andere ideeën of oplossingen ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Regels zijn regels :-).

Kapaza geeft duidelijk aan dat je niet twee maal hetzelfde zoekertje mag plaatsen. Je krijgt zelfs nog een verwittiging voordat je het tweede zoekertje ook daadwerkelijk plaatst.

Waarschijnlijk hebben ze nu je ip geblokkeerd waardoor je inderdaad van jou pc geen account meer kan aanmaken.

Hoe het zit met het steeds wijzigen van je ip weet ik niet juist. Het tijdelijk uitschakelen van je router kan je een andere ip-adres opleveren. Vaak is het zo dat je huidige ip een bepaalde periode geldig is. Het verbreken van je internet verbinding zal het niet oplossen denk ik.

aangepast door Jürgen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het account via een andere computer/internetverbinding + je hotmail adres aanmaken. En eens dat gebeurd is, kan je gewoon vanop je eigen PC dit nieuwe account gebruiken. Je IP-adres is enkel geblokkeerd om nieuwe accounts aan te maken, niet om gebruik te maken van bestaande. Dus dit moet lukken! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 maanden later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.