Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik moet eerstdaags mijn scriptie en stageverslag in PDF-formaat indienen op school maar zit met volgend probleem:

Ik heb alles in Word document (.doc) gemaakt en wens dit nu te converteren naar PDF. Hierdoor worden de screenshots in mijn stageverslag en scriptie echter zeer wazig en onduidelijk. Als ik compressie uitschakel, is het al veel beter maar dan zet hij alle pagina's 'staand' (ook degene die landscape zouden moeten zijn).

Ik zie niet hoe ik dit nog kan verbeteren... Iemand enig idee?

Indien iemand goed PDF's kan maken en denkt dat hij mijn scriptie + stageverslag van .doc naar .pdf kan omzetten zonder wazig/onscherpe screenshots --> stuur mij PM aub.

PS: Ik gebruik Universal Document Converter

Geplaatst:

Download en installeer doPdf.

Deze tool installeert zich als een printer en je kan er dus alles mee "afprinten" naar een pdf bestand zonder tussenstappen.

Het is gratis, makkelijk in gebruik en de kwaliteit van de pdf is dezelfde als het origineel.

Geplaatst:
Download en installeer doPdf.

Deze tool installeert zich als een printer en je kan er dus alles mee "afprinten" naar een pdf bestand zonder tussenstappen.

Het is gratis, makkelijk in gebruik en de kwaliteit van de pdf is dezelfde als het origineel.

Bedankt, zal het eens proberen :)

Al betwijfel ik eigenlijk of dit gaat werken, aangezien Universal Document Converter zich ook gedraagt als printer. Maar daar is de kwaliteit dus niet goed..

---------- Post toegevoegd om 14:28 ---------- Vorige post was om 14:19 ----------

Zoals ik had gedacht, is het resultaat nog steeds niet zals het zou moeten...

Geplaatst:

Blijkbaar is het enkel een probleem op het scherm. Bij afdrukken zijn de screenshots wél scherp...

Weet iemand trouwens wat dit wilt zeggen:

U geeft dit document weer in PDF/A-modus

Is dit goed of slecht?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.