Ga naar inhoud

Muziek nummers mooi laten aflopen

bierhof

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik heb even een vraagje en hopelijk kunnen jullie mij daarnbij helpen.

We zijn bezig om een stukje te doen voor een bruiloft(Mijn broer).

We hebben daar allemaal korte nummers van ongeveer een half minuut bij en op de nummers enkele sketches over hun leven(vooral de blunders). De nummers zijn netjes uitgesneden en er zit een kleine stilte tussen(5 sec.) elke nummers om weer anderen mensen het podium te kunnen betreden.

Net heb ik alle stukjes gebrand met NERO en dat ging prima, totdat ik het ging beluisteren. De nummers doen het goed, maar op het eind van de nummer is het ineens afgelopen. Dus niet netjes aflopend, maar gewoon ineens stil.

Iemand een idee om het eind van een nummer netjes te laten aflopen en hoe doe je dat? Dus dat de laatste paar zinnen van een nummer steeds iets zachter gaat of tenminste dat het mooi en goed afloopt? want nu stopt hij er pardoes mee en is er nog een stilte van 5 seconden die we erin hebben gezet om snel van mensen op podium te kunnen wisselen.

Hopelijk begrijpen jullie mijn vraag en ik hoor het wel.

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

download eens de trial versie van virtual DJ

hier kan je mooi elk nummertje aanpassen in snelheden, en onderaan heb je ook een tabblad met effecten en hier kan je vanalles mee aanpassen!

er zit ook een mooie record knop bij dus je kan precies alles opnemen op het moment dat je aan het "dj'en" bent

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

polderbits geluids bewerking heeft deze funtie ook wat betreft fade out en fade in [handmatig in te stellen ] bezoek ....polderbits.nl [ eerste gebruik 7 dagen gratis] daarna aan te kopen

audacity kan dit ook en is gratis te downloaden ..ook gratis in gebruik ..maar je dient wel de nodige filters te installeren die je zelf moet downloaden op hun site

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.