Ga naar inhoud

welke processor moet ik kopen >180 euries

Gast spooky

Aanbevolen berichten

hee hallo daar

ik zat even na te denken en had besloten om een game pc te kopen voor rond de 100 euro. maar nu heb ik alle onderdelen besloten alleen er past nu geen ''droom processorr'' meer bij.

ik heb alles zo goedkoop mogelijk gedaan en nog maximaal 180 euro over;-).

nou moet ik dus van dat geld nog een processor kopen. en ik wilde vragen aan jullie .. welke.

ik zal even zeggen hoe en wat.

- intel of AMD maakt niet uit

- ik ga niet overclocken

- word gebruikt voor gamen en internetten enzo.

- heb geen processor koeler.

- ik weet niet of het moederbord er ook nog bij moet maar dit is hem MSI P55-GD65 - Moederbord - ATX - iP55 - LGA1156 Socket - UDMA133, Serial ATA-300 (RAID), eSATA - 2 x

hoop dat dit genoeg info is:D

ik hoop dat jullie zo snel mogelijk mijn vraag kunnen beantwoorden

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee ik heb nog helemaal niks in mijn bezit. ik ben het van plan om te kopen . zal ik mijn andere dingen die ik ga kopen er ook even bij zetten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Puntje 1) Lieve modjes, zou dit naar aankoop advies kunnen? Dit lijkt me toch eerder daar te passen dan hier bij de problemen.

Puntje 2) i5 750 is het enige dat er op gaat passen voor de prijs. Dit is een intel Moederbord dus een AMD zal hier niet op passen.

Puntje 3) Als je wilt stellen we een paar alternatieve setups voor voor ongeveer hetzelfde bedrag (1000 euro dus) maar dan zou een omschrijving, waarvoor de pc zal dienen, handig zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Puntje 3) Als je wilt stellen we een paar alternatieve setups voor voor ongeveer hetzelfde bedrag (1000 euro dus) maar dan zou een omschrijving, waarvoor de pc zal dienen, handig zijn.

dat wil ik graag :D hij zal gaan dienen voor gamen (lijkt me vrij logisch)

games als battlefield bc 2 en call of duty 6. en dan zou ik ondertussen ook ng een beetje willen msnen en bijvoorbeeld een werkstuk voor school maken. dat was zon beetje mijn plan. of moet u nog iets anders weten dan zegt u het maar :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier staat een samenstelling. Ik zit wél over je budget!

• De Intel Core i5 750 als processor. Ik wou voor de Phenom II X6 1090T gaan, maar het budget laat dat helaas niet toe.
  • Moederbord is de Asus P7P55D-E, deze heeft speciaal USB 3.0 en Sata600 aanboord. Een lichte overklok moet geen probleem zijn.
  • Als grafische kaart de Sapphire Vapor X 5850, met stillere en betere koeling. Indien dit niet nodig is (maar een stille omgeving voor schooltaken is wel wenselijk) kan je altijd een gewone versie nemen die toch zo'n 40 euro goedkoper is.
  • Geheugen is de welbekende Corsair Dominator DDR3 2x2, wellicht iets té voor de doeleinden, maar je weet nooit dat je wil overklokken, en het prijsverschil met andere modules is geen drama.
  • Ik zie dat je de CM 690 had staan in jouw samenstelling, deze heb ik ook staan, maar dan wel de CM 690 II Advanced, deze heeft een aantal upgrades t.o.v. de eerste CM 690 en heeft plaats voor maar liefst 10(!!) fans.
  • Voor de opslag zorgt de bestverkopende schijf van het moment, de Samsung Spinpoint F3 1TB, het prijsverschil met een 500GB schijf is te verwaarlozen.
  • Onlangs heeft LITE-ON de plaats ingenomen van de beste DVD-brander.
  • Al dit wordt gevoed door de Nexus RX-6300, omdat deze één van de stilste voedingen op de markt is, en efficiënt.
  • Windows 7 Home Premium, geen uitleg nodig denk ik ;-)
    En al dit wordt in mekaar gestoken door Azerty met 1 jaar garantie op de assemblage en 2 jaar garantie op de onderdelen.
    Daar komen nog eens
    -Gratis Verzendingskosten
    +
    -5 euro korting
    bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.