Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

;-)Hallo,mijn menu's,taakbalken,enz staat in de Engelse taal,ondanks mijn instellingen op Belgisch toegangspunt zijn afgesteld.Liegt dit aan een Amerikaanse Windows-versie en bestaat er een programma om deze pc te vertalen?Mijn laptop is een MSI Megabook L710,Windows XP Home,versie2002,Service Pack 3,MICRO-STAR INTERNATIONAL!Erg bedankt.

Geplaatst:

Een Amerikaanse windows versie is in het Engels.

De instelling van "Belgisch punt" heb je waarschijnlijk gedaan via control panel - regional settings (cofiguratiescherm - landinstellingen).

Deze instelling maakt enkel dat je toetsenbordindeling en de notatie van valuta en datum volgens de Belgische standaard is maar zal de taal van je windows niet wijzigen.

Als je echt de de menu's, taakbalken enz in het nederlands wil hebben, ga je moeten een nederlandstalige versie van XP aanschaffen en installeren.

Misschien een kleine kans als je een herstelinstallatie doet naar de fabrieksinstellingen dat je dan de taal kan kiezen maar ik denk dat dit bij XP nog geen optie was.

Geplaatst:

Erg bedankt kweezie wabbit:-)

Volgend probleem:krijg steeds de vermelding:er is onvoldoende schijfruimte op OS_Install (C:) beschikbaar,klik hier als u ruimte wilt vrijmaken door oude of overbodige bestanden te verwijderen!Dit doe ik dan steeds en krijg dan de vermelding dat het opgelost is,maar kort nadien steeds terug die wederkerende vermelding!Kan dit of is hier sprake van fout(en) die gemaakt zijn? Vriendelijke groet

onvoldoende schijfruimte.bmp

Geplaatst:

Dan heb je inderdaad een "space problem"; je harde schijf zit vol.

Mogelijk oplossingen.

1. je koopt een 2de interne harde schijf en je verplaatst je gegevens (documenten, muziek, films, foto's, ...) naar die schijf.

2. je koopt een externe harde schijf en je verplaatst je gegevens naar die externe schijf.

Beide oplossingen kosten geld maar harde schijven zijn niet meer zo schikkelijk duur.

Aan oplossing 2 heb je het minste werk om te installeren.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.