Ga naar inhoud

downloadproblemen


Aanbevolen berichten

Site windows update geeft dit weer:

Er komt maar geen einde aan :viking:

De site kan niet doorgaan omdat een of meer van de volgende Windows-services is uitgeschakeld:

  • Automatische updates (waarmee essentiële updates voor de computer worden gezocht, gedownload en geïnstalleerd).
  • Intelligente achtergrondsoverdrachtservice (waarmee updates sneller worden gedownload en opnieuw worden gestart als het downloadproces is onderbroken).
  • De service Event Log (waarmee updateactiviteiten worden vastgelegd, zodat eventuele problemen kunnen worden opgelost). Zorg dat deze services zijn ingeschakeld:
    1. Klik op Start en vervolgens op Uitvoeren.
    2. Typ services.msc en klik vervolgens op OK.
    3. Dubbelklik in de lijst met services op Automatische updates.
    4. Selecteer in de lijst Opstarttype de optie Automatisch en klik vervolgens op Toepassen.
    5. Controleer of de status is ingesteld op Gestart. Als de status is ingesteld op Gestopt, klikt u op de knop Starten.
    6. Dubbelklik in de lijst met services op Intelligente achtergrondsoverdrachtservice.
    7. Selecteer in de lijst Opstarttype de optie Handmatig en klik vervolgens op Toepassen.
    8. Controleer of de status is ingesteld op Gestart. Als de status is ingesteld op Gestopt, klikt u op de knop Starten.
    9. Dubbelklik in de lijst met services op Event Log.
    10. Selecteer in de lijst Opstarttype de optie Automatisch en klik vervolgens op Toepassen.
    11. Controleer of de status is ingesteld op Gestart. Als de status is ingesteld op Gestopt, klikt u op de knop Starten.
    Als het probleem hiermee niet wordt opgelost, kunt u hulp krijgen.
    Ga voor zelfhulp naar:

Bovendien is de site pc-specifiek en kan ik dus niet vanaf vista Windows XP SP 3 verkrijgen???

Alvast bedankt

Lauverc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Start Hijackthis op. Ben je gebruiker van Vista kies dan voor “Run as administrator" of "Uitvoeren als administrator". Selecteer “Do a system scan only”. Selecteer alleen de items die hieronder zijn genoemd:

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = Mirar=

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = Ask.com - International

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = Mirar=

O2 - BHO: Mirar - {3499868F-1E6D-4EAD-90A2-A91D94D6E671} - C:\WINDOWS\system32\c478.dll

O2 - BHO: EvenMoreSuperDealPopupAdsForYou - {58C2E8F2-40D7-430D-219D-A273396CF773} - C:\Program Files\EvenMoreSuperDealPopupAdsForYou\EvenMoreSuperDealPopupAdsForYou.dll (file missing)

O2 - BHO: (no name) - {5C255C8A-E604-49b4-9D64-90988571CECB} - (no file)

O2 - BHO: (no name) - {78875F5C-A685-4405-8DC5-D48DC65452B0} - (no file)

O3 - Toolbar: Mirar - {3499868E-1E6D-4EAD-90A2-A91D94D6E671} - C:\WINDOWS\system32\c478.dll

O4 - HKLM\..\Run: [igri] C:\DOCUME~1\Johan\LOCALS~1\Temp\Igri.exe

O4 - HKLM\..\Run: [QuickTimeResourcesQuickTimeResources] c:\program files\quicktime\qtsystem\quicktimempeg4.resources\ru.lproj\quicktimequicktimeresources.exe

O4 - HKLM\..\Run: [MicrosoftError] c:\program files\common files\microsoft shared\dw\1043\dwintl20microsoft.exe

O4 - HKLM\..\Run: [ReportingDWIntl20] C:\program files\common files\microsoft shared\dw\1043\dwintl20microsoft.exe

O4 - HKLM\..\Run: [PictureViewerQuickTime] C:\program files\quicktime\pictureviewer.resources\it.lproj\quicktimequicktime7.6.2.exe

O4 - HKLM\..\Run: [QuickTimeQuickTimeResources] C:\program files\quicktime\qtsystem\quicktimempeg4.resources\ru.lproj\quicktimequicktimeresources.exe

O4 - HKLM\..\Run: [securitycentersecuritycenter] C:\DOCUME~1\Johan\LOCALS~1\Temp\Igri.exe

O4 - HKLM\..\Run: [AdobeAcrobat] c:\program files\adobe\acrobat 7.0\esl\acrobataiod.exe

O4 - HKLM\..\Run: [Componentsmsgr3fr] c:\program files\common files\microsoft shared\works shared\1036\naturalmsgr3fr.exe

O4 - HKLM\..\RunServices: [igri] C:\DOCUME~1\Johan\LOCALS~1\Temp\Igri.exe

O4 - HKLM\..\RunServices: [QuickTimeQuickTime] c:\program files\quicktime\pictureviewer.resources\pt_pt.lproj\quicktimepictureviewer.exe

O4 - HKLM\..\RunServices: [QuickTimeQuickTimeResources7.6.2] c:\program files\quicktime\qtsystem\quicktimeimage.resources\es.lproj\quicktimeresourcesquicktime7.6.2.exe

O4 - HKLM\..\RunServices: [QuickTimePictureViewer] c:\program files\quicktime\pictureviewer.resources\it.lproj\quicktimequicktime7.6.2.exe

O4 - HKLM\..\RunServices: [QuickTimeResourcesQuickTimeResources] c:\program files\quicktime\propertypanels\proppanelhelpers.resources\pt_pt.lproj\quicktimequicktimeresources.exe

O4 - HKLM\..\RunServices: [ReportingError] C:\program files\common files\microsoft shared\dw\1043\dwintl20microsoft.exe

O4 - HKLM\..\RunServices: [PictureViewerQuickTime] C:\program files\quicktime\pictureviewer.resources\it.lproj\quicktimequicktime7.6.2.exe

O4 - HKLM\..\RunServices: [QuickTimeQuickTimeResources] C:\program files\quicktime\qtsystem\quicktimempeg4.resources\ru.lproj\quicktimequicktimeresources.exe

O4 - HKLM\..\RunServices: [a75wef8e0e7securitycenter5705] C:\DOCUME~1\Johan\LOCALS~1\Temp\Igri.exe

O4 - HKLM\..\RunServices: [MicrosoftHelp] c:\program files\common files\microsoft shared\help\1036\hxdsuimicrosoft.exe

O18 - Filter: video/x-flv - {08C72DD4-19AD-49f1-83DA-8542B4D302C5} - C:\DOCUME~1\Laurens\LOCALS~1\Temp\A.tmp

Klik op 'Fix checked' om de items te verwijderen.

Download MBAM (Malwarebytes Anti-Malware)

Dubbelklik op mbam-setup.exe om het programma te installeren.

Zorg ervoor dat er een vinkje geplaatst is voor Update Malwarebytes' Anti-Malware en Start Malwarebytes' Anti-Malware, Klik daarna op "Voltooien".

Indien een update gevonden werd, zal die gedownload en geïnstalleerd worden.

Wanneer het programma volledig up to date is, selecteer dan in het tabblad Scanner : "Snelle Scan", daarna klik op Scan.

Het scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig.

Wanneer de scan voltooid is, klik op OK, daarna "Bekijk Resultaten" om de resultaten te zien.

Zorg ervoor dat daar alles aangevinkt is, daarna klik op: Verwijder geselecteerde.

Na het verwijderen zal een log openen en zal er gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten. (Zie verder).

Indien er de rootkit (TDSS) aanwezig is, zal MBAM vragen te herstarten. Doe dit dan ook.

MBAM zal na de herstart opnieuw scannen en de rootkit verwijderen.

Het log wordt automatisch bewaard door MBAM en kan je terugvinden door op de "Logs" tab te klikken in het programma.

Indien MBAM moeilijkheden heeft met het verwijderen van bepaalde bestanden zal het enkele meldingen geven waar je OK moet klikken. Daarna zal het vragen om de computer opnieuw op te starten... dus sta toe dat MBAM de computer opnieuw opstart.

Plak de inhoud van het logje in je volgende bericht, samen met een nieuw HijackThis log.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.