Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wens de helderheid van mijn laptopscherm te wijzigen. Met de FN toets + zonnetjes werkt dit niet. De Fn toets werkt daarentegen wel met de geluidstoetsen...

Heb het ook geprobeerd via Configuratiescherm, maar als ik de link 'helderheid beeldscherm' klik springt hij naar energiebeheer (waar ik tijden voor slaapstand en zo moet instellen...)!

Werk met windows 7.

Geplaatst:

En nu? Waarom wou je dat weten eigenlijk? het kan toch moeilijk aan de hardware liggen?

Geplaatst:

De helderheid moet je ook aanpassen bij energiebeheer. Dat is ook op mijn laptop. Dubbelklik op het batterij icoon in je systeemvak, klik op meer opties,de schema-instellingen wijzigen daar kan je de helderheid aanpassen. Dit is wel zo op mijn vista laptop.

Houdt je de functietoets met het zonnetje wel ingedrukt in combinatie met de Fn toets?

Geplaatst:

Yes! Ben al een stapje verder: er staat inderdaad een schuifbalkje in energiebeheer. Tja, ik kom van XP en nu met die win7 ben ik een beetje verloren in die menus...

Toch nog dit: Kan het in Win7 niet met de Fn toets? (ik druk inderdaad Fn in combinatie met het zonnetje zoals het met Xp perfect werkte...

@Jean-Pierre: geen handleidingboekje, maar het het om de harde schijf teruggevonden (zie screen shot in bijlage). Daar staat dat het in te stellen is met de Fn + zonnetje toetsen! Maar het werkt dus niet.

Er is dus wel iets wat niet werkt....

Fn + zonnetje.doc

Geplaatst: (aangepast)

Ik krijg het bestandje niet geopend helaas daar het beschadigd blijkt te zijn.

Ik zal eens kijken of ik ergens een handleiding vind.

Eventueel drivers voor het toetsenbord eens vervangen/vernieuwen.

Gaat het om deze Samsung?

aangepast door Jean-Pierre
Geplaatst:
Ik krijg het bestandje niet geopend helaas daar het beschadigd blijkt te zijn.

Ik zal eens kijken of ik ergens een handleiding vind.

Eventueel drivers voor het toetsenbord eens vervangen/vernieuwen.

Gaat het om deze Samsung?

Ja, dat is hem. (er staat hier wel geen C achter, maar dat is maar een detail denk ik.)

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.