Ga naar inhoud

power point presentatie met muziek

cmaat60

Aanbevolen berichten

Ik heb een Power Point-presentatie (versie 2003) gemaakt bestaande uit 5 dia's en een ingevoegde MP3 muziek file op een machine met Windows XP.

De presentatie, draait op de machine met XP normaal. ik heb de presentatie via een e-mail gestuurt naar een machine met Windows Vista ook daar op werkt de presentatie probleemloos maar stuur ik de presentatie naar een machine met Windows 7 dan werkt de presentatie wel maar zonder muziek.

Stuur ik de presentatie weer via een e-mail terug naar de XP machine dan werkt het weer, Kan iemand mij vertellen hoe ik de presentatie ook op de Windows 7 machine goed draaiende krijg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem aan dat je gecontroleerd hebt of de PC met Win7 normaal wèl geluid geeft? Met andere woorden, heeft PP alleen deze PP problemen, of ook andere PP-presentaties, kun je CD's e.d. op de PC afspelen, geluidseffecten?

Ik probeer te achterhalen of het probleem zich in de PP-presentatie zit of in de PC.

Groet, Frank

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.